Signal Festival 2015

Detail akce


Odkaz:
https://www.spolecneaktivity.cz/akce/archiv/2015/signal-festival-2015
Mapa:
http://www.signalfestival.com/2015/about-signal-festival/
Začátek:
2015-10-15 19:00
Konec:
2015-10-18 20:00
Čas srazu:
2015-10-15 18:50
Místo srazu:
Praha)
Místo:
18:50 pod věží Staroměské radnice
Kapacita:
0
Min. kapacita:
0
Cena:
0
Pozn. znamení:
Popis:
Do tretice všetko najlepšie, ako sa hovorí. Vychytaný tretí ročník, jednosmerná prehliadková trasa, opať zaujímavé a kreatívne inštalácie, kopec ľudí. Poďte si pozrieť unikátnu prácu so svetlom u nás. 3D brýle sebou! Bližšie info, mapy, program tu: http://www.signalfestival.com/2015/about-signal-festival/ Doplňujúce info: vo štvrtok 15.10. o 18:50 - kontaktná osoba kesi007alebo karkoska Miesto stretnutia: Náplavka u Palackého náměstí v piatok 16.10. o 18:50 - kontaktná osoba Zuzik Miesto stretnutia: pod věží Staroměské radnice v sobotu 17.10. o 18:50 - kontaktná osoba prhn Miesto stretnutia: pod věží Staroměské radnice v nedeľu 18.10. - zatiaľ nikto nehlásil účasť
Obrázek:
/content/data_storage/full/event_files/images/signal-festival-2015/EVOLUCE-autor_Onionlab-foto_Alex-Dobrovodsky-300x1_17042627353850_f.jpg
Nápad:
Tip:
Soukromá:
Nástěnka ID:
876b3e43-516b-4577-9d7f-e24f80f2eeb6
Budoucí:

Organizátoři

Přezdívka Jméno Pohlaví Rok narození Spolehlivost Email Telefon
kesi007 Martina Z 1983 / 43 98 %
Zuzik 0 / - 99 %
prhn Petr 0 / - 99 %

Účastníci

Přezdívka Jméno Pohlaví Rok narození Spolehlivost Email Telefon
Misti Michala Z 1988 / 38 99 %
kesi007 Martina Z 1983 / 43 98 %
vajicma1 Z 1983 / 43 91 %
Denča K. Denča K. Z 1982 / 44 99 %
Lukrecie Lucka Z 1982 / 44 90 %
Janina_H Jana Z 1982 / 44 97 %
Donna Z 1980 / 46 99 %
Iška Z 1980 / 46 99 %
Slunko Lenka Z 1979 / 47 100 %
monamik2 Z 1979 / 47 99 %
Pavča Pavla Z 1978 / 48 97 %
Dášenka Z 1977 / 49 98 %
vero Z 1975 / 51 96 %
Božská Pája Pavlína Kočová Z 1975 / 51 96 %
magdi Magda Z 1972 / 54 99 %
Dáša99 Dáša Z 1972 / 54 96 %
santi.gerti Z 1967 / 59 93 %
jicek.j Jiří M 0 / - 94 %
Mustafa666 Petr M 0 / - 96 %
extrajuice Pavel M 0 / - 97 %
Božský Bob Robert M 0 / - 94 %
vrata M 0 / - 98 %
Kajousek Karel Janoušek M 0 / - 99 %
marek1 M 0 / - 93 %
rael21 Ivo M 0 / - 100 %
Proky Prokop Marek M 0 / - 90 %
Macík Pavel M 0 / - 89 %
karkoska Tomáš Karkoška M 0 / - 100 %
honza2015 Honza [honza-2015 (zavináč) seznam.cz] M 0 / - 98 %
jara Jaroslav S. M 0 / - 99 %
zdenda89 Zdeněk M 0 / - 100 %
jarda M 0 / - 92 %
robert M 0 / - 95 %
KLepo Tomas M 0 / - 94 %
Vlaďka1 VlaďkaD 0 / - 85 %
Pavel2014 Pavel 0 / - 100 %
Zuzik 0 / - 99 %
Jana 0 / - 99 %
prhn Petr 0 / - 99 %
mírně_pokročilý 0 / - 95 %

Komentáře

Datum Autor Text
2015-10-19 16:38 Pavel2014 Ve čtyřech jsme dali v neděli večer druhé kolo.Fotky jsou zde:http://pavel2015.rajce.idnes.cz/2015_10_18_Festival_svetla_SignalDo zápisu jsem přidal subjektivní žebříček TOP 6.
2015-10-19 16:35 Pavel2014
2015-10-18 21:51 Božský Bob Ahoj, zúčastnili jsme spolu s Pájou čtvrtek, Pátek i v sobotu, ale udělali jsme si vlastní trasu.
2015-10-18 19:08 Kajousek Na té aplikaci do mobilu to napsali jen na jeden večer. Mají tam asi chybu.
2015-10-18 15:27 racice ahoj,pokusim se dnes take pripojit..
2015-10-18 15:05 prhn Ahoj, včera v sobotu večer to tam ještě bylo. Petr :-)
2015-10-18 12:51 Kajousek Nechci strašit, myslím ale že na Jiřího z Poděbrad to bylo jen patnáctého. Zjistěte si to.
2015-10-18 10:23 Dášenka Super, přidám se . Posílám vzkaz s telefonem na mne .
2015-10-18 10:12 Lukrecie Jé super já se také nejspíš přidám, ještě jsem to letos nestihla.
2015-10-18 10:08 Slunko Ahoj Dáši, jdeme dneska ve třech v 19h z náměstí Jiřího z Poděbrad, pak Mírák a Petřínská rozhledna. Sraz v 18:50 u panelu Signál.
2015-10-18 09:09 Dášenka Ahoj, nešel by někdo ještě dnes večer?
2015-10-17 19:40 mírně_pokročilý Tak já už jsem něco neplánovaně shlédnul. Krátké, ale příjemné oživení všedního dne a hned pak jsem pelášil na další aktivitu.
2015-10-17 09:35 Dáša99 Organizátorům a čtvtrečním účastníkům diky za mrholící příjemnou večerní procházku Prahou.Tomovi diky za doporučeni :-).
2015-10-16 23:52 honza2015 Díky, Tome :) Tak se tam třeba sejdeme.
2015-10-16 23:39 karkoska Honzo, já tam plánuju zajít taky ještě v neděli :)
2015-10-16 23:39 karkoska Na letnou naopak nemá cenu jezdit a sice z jednoho prostého důvodu, nikde tam nic není. Nikde žádný lidi a tma jak v p..... v tamním lese. Podle mapy to mělo být nahoře na placu u metronomu, ale nikde nic :(
2015-10-16 23:36 honza2015 Tomáši, díky za doporučení. Vzhledem k tomu, že zítra ráno odjíždím s Pavoukem, tak leda v neděli večer - to by mohlo vyjít :) Akorát nebudu mít nabitý foťák. Kdyby to někdo natočil, bylo by to super.
2015-10-16 23:31 karkoska Přátelé, doporučuji všem, jeďte se podívat na Jiřího z Poděbrad. Pro mě to byl jednoznačně největší zážitek, líbilo se mi mnohem víc než Mírák! Je třeba si tam stoupnout do první řady a doprostřed, aby jste měli maximální zážitek. Projekce se opakuje cca a po 10 min. a lidi místo po skončení obvykle uvolní, tak se tam dá nacpat :-)
2015-10-16 21:44 Macík Krásný večer vám přeji,děkuji organizátorům i účastníkům za super akci a milou společnost.Ahoj
2015-10-16 21:30 prhn Ahoj, kontaktní mobil na mě je 603236644. Petr :-)
2015-10-16 19:14 Pavel2014 Z historie jsem vyštrachal link na Zápis:https://www.spolecneaktivity.cz/akce/zazitky/zazitky-z-akce-signal-festival-2015
2015-10-16 19:13 Slunko Ahoj Marti,včera ses výborně osvědčila jako vůdkyně smečky :), takže díky za fajn akci a všem ostatním taky. U mě jednoznačně vede Dáma se švihadlem :))).
2015-10-16 17:50 honza2015 Je to tak, tady jsou další fotky a videa:https://www.spolecneaktivity.cz/akce/fotogalerie/fotografie-akce-signal-festival-2015-2(pokud se chcete nechat překvapit na místě, tak na to nekoukejte :))
2015-10-16 17:43 Pavel2014 Jak to tak vypadá, doku akce neskončí, tak není vidět odkaz na zápis a fotogalerie.Přidal jsem tam odkazy na další fotky z letoška a videa z loňska.https://www.spolecneaktivity.cz/akce/fotogalerie/fotografie-akce-signal-festival-2015
2015-10-16 16:38 Zuzik Jde se i když prší - naimpregnovat boty, deštníky s sebou, případně se cestou chvilku schováme někam na svařák :)
2015-10-16 12:53 vero Marti, Tome dekuji za super organizaci bylo to vcera moc fajne videli jsem toho opravdu hodne a ani pocasi nam nevadilo
2015-10-16 10:31 Jana Včera jsem viděla Mírák, bylo to pěkné, ale těch lidí :((( Proč to každého zajímá? :o)))
2015-10-16 10:27 Donna Nebyla jsem z toho nijak na vetvi tak jako pri 1. rocniku. Jsme uz holt namlsani. Kdyz park ztichne, je instalace ve Vojanovych sadech pusobiva. Libila se mi. Mirak je velkolepy. To je vsak Ludmila uz sama o sobe.Tome, dazď je déšť :-)
2015-10-16 10:17 karkoska Jak jsem avizoval tu mou páteční trasu, tak ji budu lehce měnit, takže neplatí onen sraz na Petříně. Projdu si to sám, takže oficiálně v pátek to má na povel Zuzik - viz popis :)
2015-10-16 09:47 karkoska Dážď = davy lidí (pozn. překladatele Toma) - nicméně dost lidí asi odradilo celodenní počasí (které nakonec bylo v pohodě)Pokud se chystáte na 3D videomaping č9., tak i když to má být zdarma, tak po Vás budou chtít vlezné 50 Kč (a dají Vám k tomu 3D brýle). My jsme jim nic nedali a šli jsme pryč.Kdo máte málo času, pak navštivte aspoň Mírák, který byl nejlepší.
2015-10-16 09:00 kesi007 Ahojte! Signal Festival naozaj skvely. Najlepšie kúsky nájdete na Kampě, ve Vojanových sadech a standardne na Míráku :-) Včera sme nestihli prejsť úplne všetko, ale stálo to za to :-) Dážď nebol nijak silný ani otravný, a ľudí bolo pomenej. Doporučujem dobré boty a termosku s levanduľovým čajom sebou :-)
2015-10-15 21:10 Mustafa666 Tak jak se vám děcka líbilo? Já se dnes neplánovaně zastavil na Jiřího z Poděbrad a byl to takový.. velký spořič obrazovky:-)
2015-10-15 17:52 Isabelia Tak se omlouvam,ale vzhledem k tomu, ze se o me pred tydnem pokouselo nachlazeni,nebudu to riskovat a rada vas poznam jindy pri jine prilezitosti. Nicmene me to mrzi,tesila jsem se. Uzijte si to.
2015-10-15 17:37 karkoska Ok, tak stačí 0,5m :-)
2015-10-15 17:33 Pavča 2 metry sněhu? To bys nic neviděl :-P
2015-10-15 17:29 karkoska Já také jdu určitě. Čím horší počasí, tím méně lidí :) Takže ideálně by mohlo být -20C a 2 metry sněhu :)
2015-10-15 17:26 Isabelia Ahoj Honzo, ja prave premyslim. Nerada bych pak marodila. Kdyby aspon nebyla takova zima :-( jeste to promyslim.
2015-10-15 17:24 honza2015 Ahoj Šárko, nemohu mluvit za ostatní, ale já jdu. Další dny se tam už nejspíš nedostanu.
2015-10-15 17:21 Isabelia Ahoj,jdete,kdyz prsi?
2015-10-15 16:24 kesi007 Honzo, ďakujeme :-)
2015-10-15 16:22 Slunko Díky moc za upřesnění místa. Těším se před sedmou na viděnou.
2015-10-15 14:47 HonzaV Díky Honzo. Využiji to. Ještě nevím jestli půjdu v pátek nebo v neděli.
2015-10-15 14:03 honza2015 Pokud někdo preferuje tištěný materiál (mapku a info o jednotlivých instalacích) nebo si chce PDF nahrát třeba do mobilu:http://uloz.to/x3pvjfxF/signal-strucny-blackwhite-pdfPřípadně tady je barevná mapka ve formě obrázku k tisku nebo ke stažení třeba do mobilu:http://uloz.to/xggPu2kU/signal2015-color-pngA GPX s jednotlivými body a doporučenou trasou (lze použít např. v aplikaci Locus Map pro Android):http://uloz.to/xmVKpiDi/signal2015-gpx
2015-10-15 07:16 Kolbaba71 Loni jsem stál od vás cca 10m a v tom davu jsem vás neviděl. Kdybych neměl mobil na Kájouska, tak bych vás loni nenašel. Takže to rozhodně chce kontakt na mobil, pokud se chcete sejít.
2015-10-14 22:01 karkoska Slunko - sraz cca tady: http://mapy.cz/s/lXed
2015-10-14 20:48 Slunko Ahojky, přijdu ve čtvrtek, jen tedy přesně nevím, kde je místo srazu. Můžete prosím upřesnit? Díky. Těším se moc.
2015-10-14 16:44 karkoska Jel jsem dnes kolem Palackého nám a nikde jsem žádné viditelné stopy po signálu ještě neviděl, tak těžko říct, kde přesně to tam bude. :).
2015-10-14 14:02 Kajousek Magdi tak vezmi dcerku sebou. Mohlo by se jí to líbit.
2015-10-14 13:51 honza2015 Ahoj, tak plánuji dorazit ve čtvrtek na místo srazu (Náplavka u Palackého náměstí - tedy předpokládám, že nejspíš pod Palackého mostem, 18:50).
2015-10-14 13:33 magdi Ahoj, přijdu ve čtvrtek, až se mi podaří sehnat hlídání cca 20,00, tak prosím berte telefony pro určení momentální polohy.
2015-10-14 11:48 Dáša99 Přidávám se na čtvrtek - Palackého nám.
2015-10-14 01:03 santi.gerti šla bych v pátek s Karkoškou
2015-10-14 00:01 Mustafa666 Zuzik: plánuju se přidat, bohužel můj telefon je z tech hloupějších, ale snad to zvládnem;)
2015-10-13 23:58 Isabelia Ja mam jiz aplikaci v mobilu,takze v 18:50 ve ctvrtek na Palacaku. Jak vas poznam???
2015-10-13 23:09 Zuzik Praktický dotaz: máte někdo z pátečních účastníků chytrý Android nebo iPhone? Pokud ano, prosím o stažení aplikace = jinak bude možnost zakoupení tištěného průvodce, kterým lze podpořit konání festivalu. Placené projekce také neplánuji, nicméně je možné, že budou po trase a nikomu je nebudu zakazovat :)
2015-10-13 20:42 karkoska Tak mi teda už nepište a kdo chce, tak přijdte. :)Upozorňuji na "novinku" v letošním roce a sice, že některé doprovodné programy jsou placené a dokonce je placený i videomaping č4 (koule u metra Malostranská). Já na ty placené neplánuju cestu...
2015-10-13 17:36 kesi007 ok. upravila som to v popise. vo štvrtok je otvorenie na Palackého námesti, preto budeme začínať tam. Budeme tam s Tomom obaja.
2015-10-13 14:34 monamik2 Zdravím všechny a přidávám se Tome k Tobě.
2015-10-13 12:43 karkoska Koukal jsem podrobně na plán a dostupné info a protože chci vidět všechno co je zdarma, tak já budu začínat ve čtvrtek v 18:50 u čísla 17 (náplavka u Palackého nám.). Poté půjdu trasu: 17, 16, 15, 11, 12, 13, 14, 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 10, 9. pak tramvají či metrem na Mírák 18, 21 (Jiřího z Poděbrad) Páteční plán: 18:50 - 20 (Petřínská rozhledna) a poslední 19 (Letenské sady), pak dojedu tram na Bonus videomaping na Palmovce (je pouze v pátek a sobotu ve 20:00, 20:30, 21:00!). Pak ve zbytku večera se půjdu znova podívat na to nejlepší :)Pokud se chce někdo přidat, tak mi napište do vzkazu, ať vím s kým počítat. Sraz na místech co jsem psal. Je docela možné, že bude mobilní síť přetížena, takže se pak nedovoláte :)
2015-10-13 11:41 jicek.j Čtvrteční neůčasti bych se Šárko nebál. Většina chce jít 2 večery,tak myslím,že lidí bude po každé dost. Jirka
2015-10-13 10:35 Isabelia Rada se k nekomu pripojim,jeste nikdy jsem na teto akci nebyla a nevim co a jak :-)
2015-10-13 08:40 Pavel2014 Půjdu ve čtvrtek, kesi007 - pokud budeš, co plánuješ a v jakém pořadí?Zvažuji zda se připojit neb dávám přednost video-mappingu.
2015-10-12 22:38 Isabelia Ahoj vsem,rada vas poznam pri teto akci :-) nejradeji bych sla ve ctvrtek,pujde take nekdo? Hezky vecer Sarka.
2015-10-09 15:14 Zuzzana Hele koukej, myslím, že ta diskuze byla potřeba, abychom se domluvili, kdy a kdo půjde. V případě vícedenních akcí ta domluva je potřeba, protože vyhlasit jen 1 termín pro všechny by bylo trochu sobecký, ne ?
2015-10-08 11:20 HonzaV Heleďte, nechcete si náhodou věci, které nesouvisí s akcí řešit někde jinde? Například v soukromých vzkazech?
2015-10-01 19:38 Kolbaba71 Prima. Konečně nějaký konkrétní info. Já se zatím nechám v možnálistech, jelikož jsem na stavu nemocných, i když měl bych být v tu dobu už zdravý. Ač jsem tu sáhodlouhou diskuzi pročítal, tak jsem z ní pochopil jen to, že se lidi maj nějak dohodnout. Takhle se podívám a vidím, místo toho, abych strávil desítky minut pročítáním diskuze s tím, že to tam snad někde něco bude.
2015-10-01 14:56 Mustafa666 Za málo, též díky:-)
2015-10-01 14:50 Zuzzana ok a díky :)
2015-10-01 14:45 Mustafa666 Jirka Pouček je provozovatel projektu - viz. kontakt níže.
2015-10-01 14:41 Zuzzana Petře, a kdo je to prosím Jirka ?
2015-10-01 14:40 Zuzzana Pokud se dá punc zábavy zachovat jen neustálým přitakáváním, tak nejsem dřevěná kachnička s kývací hlavičkou. A kdo nepřitakává, nemusí být hned agresívní. Za agresi považuju úplne jiné věci a ty se tady dějí, jen lidé dělají, že je nevidí. Ode mně vše, nechám slovo těm, kteří se budou bavit o akci. Toto sem opravdu nepatří.
2015-10-01 14:34 Mustafa666 Ale tak je to vždycky:)Zpravidla je jen úzké rpocento lidí, kteří jsou ve společnosti nějak aktivní a věci posunují i za ostatní (ten vývoj o kterém píšeš) a ten zbytek se více či méně veze.Ta diskuse není relveatní, málokdo má chuť něco psát a už vůbec se nebdue plést do toho když tu probíhají nějaké ostré spory.Pokud chceš něco opravdu změnit, navrhni to Jirkovi, určitě není problém tu o tom udělat třeba nějaké "anonymní hlasovátko" apod. (A nebo tě pošle do jetele, ale aspoň bude vědět na čem jsi;)
2015-10-01 14:31 Mona mě zaujaly ty barevné instalace, nevidím nikde info jestli to bude nasvíceno celý večer nebo jak, třeba ten Střelecký ostrov ..
2015-10-01 14:28 Zuzzana ok, Petře, to že se zmeny pravidel neudělají v diskuzích, je jasné, ale pokud se má kdokoliv o nějakou změnu zasadit na správném místě, potřebuje podporu bych řekla většiny členů SA. Pokud se ale krome mne našli jen 2 (až 3) lidé, kteří tento návrh názorově podpořili a 99% lidí se k tomu nevyjádřilo, jen jsem se na to téma dozvěděla, že jsem zlá a hloupá případně že Pravidla jsou proto, aby se dodržovaly, tak co s tím ?Mám se zasazovat o zmenu proti vůli jak se zdá většiny lidí na SA ? Ono to tedy tak úplně není pravda, protože spousta lidí nenapíše svůj názor proto, že se nechce dostat do konfliktu s jinými..ale pokud něco zmenit chceme, je potřeba jít i s "kůží na trh" jak se říká, a risknout i to, že nás nějakou dobu někteří lidé nebudou mít rádi..:) To je můj postoj. Kdyby se všechno nechávalo vždy, jak bylo včera, neexistoval by žádný vývoj nikdy a v ničem.
2015-10-01 14:19 karkoska Videomaping na orloji:https://www.youtube.com/watch?v=u4LVEAiZJyg
2015-10-01 14:04 Mustafa666 Ještě malé P.S. Ať jsi to zamýšlela či ne, elementem který přijal nějaký agresivní a konfliktní tón jsi tu i ty. Také jsi měla možnost námitky nebo otázky buď nereagovat vůbec nebo s dostatečným nadhledem a zachovat tak ten punc zábavy, o kterém jak říkáš by to tu mělo být především.
2015-10-01 13:56 Mustafa666 Zuzzano: nemůže to být proto, že to nikdo zodpovědný ani nečetl a primárně se nepředpokládá, že se takové věci budou řešit jak na kolbišti kdesi v diskusích?Možná dám hloupou paralelu, ale pokud si třeba budeš myslet, že povolená rychlost na silnici je zbytečně omezující, nebude nejlepší řešení ani to že jí přestaneš dodržovat (a atakovat ty co jí dodržují, že jsou nesamostatní blbci), ani nepostačí že si na to postěžuješ a shodnete se s dalším řidičem v koloně - patrně tomu budeš muset dát nějakou shůdnou formu a předat někomu zodpovědnému kdo by měl tvoje námitky vyhodnotit a případně pravidla změnit (nebo ti vysvětlit proč je to vpořádku tak jak je).Kontakt na provozovatele projektu je zde:https://www.spolecneaktivity.cz/projekt/kontakty
2015-10-01 13:52 Mona hlavně podněty k úpravě pravidel na fungování webu má smysl psát administrátorovi, věcně, jasně slušně. To chápe většina zdejších uživatelů, ale ne všichni. :-)
2015-10-01 13:47 KK Diskutovat o čemkoliv lze, ale mělo by to být vždy s respektem k ostatním ...
2015-10-01 13:39 Zuzzana @Kajousek: naprostý souhlas - pokud by jeden neměl věřit v inteligenci a domluvu, pak je to o ničem.@Mustafa666: snahy a nápady o přehodnocení některých Pravidel s možností změn, tady byly. Ode mě, Pavla, Honzy. Nikdo na to nereagoval, stále jsou přednější osobní smyšlené nesympatie až zbytečné averze. Jinak tady někteří lidé berou všechno strašně vážně a důležitě, kam se poděl humor a skutečnost, že web SA by měl být především o zábavě ? Ale na druhou stranu NIKDO na návrh můj, Pavla a Honzy ohledně změn pravidla u vícedenních akcí jako jsou festivaly a pod. nezareagoval. Takže co. Chcete slepá striktní pravidla která budou lidé slepě dodržovat jako ovce, nebo kreativní web s myslícími lidmi (??). Asi jak - kdo.
2015-10-01 09:59 Vlaďka1 Mustafa666: díky, teď je to jasný.
2015-10-01 09:25 Mustafa666 Kesi: Díky za úpravy;)
2015-10-01 09:22 Mustafa666 Kájo, lidé se domluví vždy, když chtějí, o tom to ale bohužel teď není.Možná jádrem problému je předpoklad, že kdo vidí věci jinak je automaticky nesvéprávný pitomec bez mozku s nízkou inteligencí co ve všem potřebuje vodit za ručičku - to je myslím právě to, co tomu uškodilo nejvíc.Já si třeba nemyslím, že je přehlednější nebo snazší eveidovat co kde kdo (včetně mě samého) napsal v diskusi, než identifikovat konkrétní akci na které jsem přihlášený. A ještě větší jelen bych asi byl jako třeba nový uživatel webu (proto to má být nastaveno tak, aby to bylo použitelné pro všechny) Navíc to má další rovinu, kterou naťukl Kolbaba - někteří z nás pamatují, kdy tu za každý prohřešek proti pravidlům padaly nemalé pokuty. Je sice hezké, že někdo považuje nedodržování pravidel, se kterými nesouhlasí, za projev své nezávislosti a vyspělosti - ale já si naopak myslím, že vyspělý postoj je k tomu přistoupit konstruktivně a zasadit se nejprve o jejich přehodnocení nebo změnu.No nic, slibuju, že už se budu snažit nezaplevelovat diskusi dlašími příspěvky, které sem v prvé řadě ani nepatří (alespoň než někde usoudí, že obtížně integrovatelné diskutéry je třeba umístit do jiných diskusí - třeba podle kvót;)M.
2015-10-01 08:53 karkoska Já půjdu určitě ve čtvrtek i v pátek a chci vidět všechno, takže si trasu naplánuji až se to bude blížit tak, abych to mohl vidět všechno :) Tož je otázkou, zda se přidám k oficiálnímu srazu SA. Zatím je to ještě daleko, tak jsem to nestudoval, kde je co a odkud ideálně začít. Tak sem pak asi taky napíšu svou trasu, kdo se bude chtít přidat. :)
2015-10-01 08:27 kesi007 Aby sa účastníci nemuseli zložito dohľadávať v diskusiách, zhrnula som tie relevantné, ktoré sa týkajú organizácie samotnej akcie do popisu akcie.
2015-10-01 04:33 Kajousek Akci jsem schvaloval i s tímto rizikem, protože loni se udělala na každý den zvlášť a lidé se pak ztráceli v tom, kam se vlastně přihlásili.Já tu věřím v inteligenci přihlášených a domluvě.
2015-09-30 23:47 Mustafa666 Kolbabo: kdyby to bylo všem jedno, tak tu není tahle rozsáhlá rozverná diskuse:-)Ale jak píšeš - to že je akce vyhlášená špatně, je chybou schvalovatele - od toho tu ten proces schvalování je - a s ním je třeba to řešit (ale jinde než v diskusi u akce).Zuzzano: proč pořád ta arogance? Aby tu nevznikaly nesmysly a bylo to všem k užitku, nějaká komplexní pravidla jsou, vytvářeli je zkušení organizátoři a profilovaly se několik let podle stovek akcí a ty jsi s nimi souhlasila při registraci. Je naprosto korektní, že je někdo vyžaduje a i když tobě se mohou zdát zbytečná, nedává ti to právo urážet ty, co se je snaží udržet a aplikovat.A navíc ani nemusíš mít pravdu. Akci v tomto případě může být celkem dobře na škodu právě to, že pravidla nedodržuje. Na webu najdeš spoustu realizovaných vícedenních akcí tohoto typu právě stylem, že jsou vedeny jako tip nebo nápad, ale akce jako taková se předpokládá společná aktivita - tedy že se lidé dohodnou a jdou společně, to se pak děje právě vyhlášením konkrétních akcí (tedy ok, tahle akce je od do, pojďme se domluvit a jít tam v pátek večer..), které pak mají všechny náležitosti. Když je to vedené takto, je to nepřehledné, jediná možnost je, že někdo dohledá v diskusi kdy jde někdo jiný, což nikdo běžně pročítat (třeba několik stránek dozadu) nebude, stejně tak to ztrácí smysl pro lidi co nikoho neznají, atd.Díky, že se nad tím, že to někdo může vidět jinak, před další reakcí aspoň zamyslíš.M.
2015-09-30 19:55 Zuzzana @Kolbaba: běž si stěžovat na lampárnu :)A nezapomen si inkoustovou tužku a pytlík od mouky ..
2015-09-30 19:51 Zuzzana @Kolbaba: Vrrrrr !!!!! Dávám přednost vlastnímu rozlišování mezi přínosným a nepřínosným "pravidlem" před bezhlavým dodržováním čehokoliv samoúčelného, co ničemu a nikomu neprospěje. Pokud by zde byl vypsaný jeden jediný termín, i kdyby jej Martina dopředu věděla, bylo by to celkově akci a lidem jenom na škodu.@kesi007: Ta akce bude super a lepší negativní reklama než žádná :)@Alechim: tak se budu těšit, chystám se taky v sobotu, nevyšlo mi to ani loni ani předloni, tak jsem zvědavá.
2015-09-30 18:06 Alechim Byla jsem loni i předloni, ráda se zúčastním v sobotu.
2015-09-30 17:36 Kolbaba71 @Zuzzana: Pokud je to schválená akce, tak by tam měly být údaje, jenž pravidla tohoto webu vyžadují, jinak akce nemůže, respektive by neměla být schválena. Proto existuje popis akce, aby člověk nemusel pátrat v dlouhé historii diskuze, aby se dozvěděl, že je to vlastně jinak, než je to v popisu.@kesi007: Ano, máš úplnou pravdu. Kdyby lidi dávali akce do správný kategorie, tak by v tom nebyl binec, jenž vyžaduje pročítat diskuzi s tím, že se tam snad dozvím něco bližšího, co mělo správně být v popisu akce. Na jednu stranu jsou tu pravidla, jenž jsou pokutovány pro normálního člověka vysokými částkami, na druhou stranu se pravidla nedodržují a všem je to jedno.
2015-09-28 01:18 kesi007 Som velmi hrdá na to, ze vacsina clenov tohto skveleho zdruzenia je ochotna a schopna pouzivat mozog, na rozdiel od niektorych nesamostatnych jedincov, ktori potrebuju viest za ručičku. Ak by si tito jedinci precitali diskusiu, pochopili by, ze organizator bol upozorneny, ze sa malo jednat o Tip nie Akciu, za co sa uz organizator ospravedlnil, ale v systeme sa to zmenit neda. Po burlivej debate sa nastenka pod touto akciou konecne zacala plnit zmysluplnymi komentami a navrhmi, za co som velmi vdacna. Neudavala som miesto ani cas zrazu, pretoze este neviem, ktory den tam pojdem, kedze vikend planujem mimo mesto. Bude to pravdepodobne stvrtok, a mozno piatok. Preto som rada, ze uz su naplanovane 2 dni. Stvrtok bude asi v obdobnom scenari. Poznate to, aj zlá reklama je reklama :-) Dufam, ze aa tato akcia tymto dostala do sirokeho povedomia a tesim sa na instalacie a zazitky s vami, ktorykolvek den sa tam vydate :-)
2015-09-27 21:55 Zuzzana ok, beru na zřetel :)
2015-09-27 21:15 prhn Ahoj, Zuzčin čas a místo srazu má něco do sebe... budu mít tedy to samé, ale v sobotu!!... Petr :-)
2015-09-27 19:38 Zuzik Já v sobotu nemůžu, vidím to na pátek - takže kdo se chcete přidat ke mně, navrhuju sraz 18:50 pod věží Staroměstské radnice (za rohem od orloje). Stanoviště č. 1 je videomapping The Dive vytvořený na paláci Kinských na Staromáku - takže na straně u radnice by nemusel být takový nával a uvidíme se :). V 19 spustí první projekci...
2015-09-27 12:34 Zuzzana ahoj, jsem zatím v "možná" ale pokud půjdu, je to co píšeš asi nejrozumnější alternativa :)Takže bych se k tobě připojila, pokud tedy půjdu.
2015-09-27 10:35 prhn Ahoj, jdu v sobotu večer. Začal bych v 19 hod u č. 1 a prošel bych centrum a nebo dle možností a dané situace snad i celou trasu... Přidá se někdo? Petr :-)
2015-09-26 17:53 Zuzzana @Kolbaba, Ty si myslíš, že tam Martina bude se skupinou SA od čtvrka od 19 do neděle do 20 ? Je to vícedenní akce a nikdo tam asi nebude celé 3 dny, ani ona. A možná jí budou zajímat jiné věci, než tebe, i když tam bude. Já bych poděkovala Martině za info o akci o které jsem nevěděla a pak se na nástěnce domluvila na konkretním srazu s někým kdo se tam bude chystat v ten den jako já. Určo by tě M. nedala do neomluvených. Jsme na zábavném webu kvůli zajímavým akcím, ne ve škole, nech si žákajdu doma. Černý puntíky došly :)
2015-09-26 17:50 Zuzzana
2015-09-26 17:17 Kolbaba71 Koukám, že je vyhlášená akce a je hezké, že je tam i doba srazu, ale není tam místo srazu ani kontakt na organizátora. Což je v rozporu s pravidly. Rozhodně se toho zúčastním, ale vzhledem k chybějícím podstatným informacím se dávám do "možná", jelikož nechci zbytečně riskovat, že se mě nepodaří dorazit na sraz, jelikož nevím kde bude a kvůli lajdáckému přístupu někoho jiného se mě tím naprosto zbytečně sníží moje spolehlivost.
2015-09-25 12:59 1gb1 isabel 007 ano, vetšina z nás jsme rozumní a nekomentujeme nepitváme nerozebíráme vše ... a někteří se jen brání.díky
2015-09-24 20:11 Zuzzana Ano, bylo by fakt super, kdybych nenacházela na nástěnce pod svými akcemi hodnocení sympatií svojí osoby, ale podnětné komentáře k akci. Ovšem, kdo seje vítr, sklízí bouři ;)
2015-09-24 19:48 isabel007 Prosím všechny, buďte rozumní a odteď pište na nástěnku akce (pokud možno na nástěnky všech akcí) jen podstatné věci týkající se bezprostředně domluvy samotné akce...Případné kritické připomínky, jízlivosti, vzájemné nesympatie, očerňování, slovíčkaření a dohadování si vyřizujte nejlépe osobně z očí do očí, případně přes vzkazník, nebo si založte diskuzi na toto téma, kde se můžete dostatečně vyřádit...Myslím, že mluvím za většinu nezainteresovaných uživatelů SA, že tím nechceme být nadále obtěžováni a chceme se dozvědět jen podstatné věci k akci, u které jsme přihlášeni, ať už jako účastníci nebo možnálisti...děkuji
2015-09-24 19:18 Mustafa666
2015-09-24 18:12 1gb1 Tome:to je výbordelný funny bunny ;-) https://www.youtube.com/watch?v=JQlXYoxEBGM :-D To je vše přátelé! Co co co co je? To jsem přece přece měl říct já! Tak to řekni! :-D
2015-09-24 17:35 1gb1 Zuzzano,od Mony a Pavči se nenech rozhodit!Mona je ta,která skoro ke každé akci má nějaké komentáře...takže přesně její slova platí hlavně pro ní "tady je společnost, která si tě nezaslouží, jsi jedinečná, nejlíp uděláš, když s lidmi z SA už nebudeš dál ztrácet čas"
2015-09-24 17:32 karkoska @Zuzzano: Sbohem! https://www.youtube.com/watch?v=JQlXYoxEBGM
2015-09-24 14:46 Zuzzana a je ti jako obvykle úplně fuk, že čmáráš Martině pod akci, na kterou ani nechceš jít. Já sem tady původně vznesla 1 docela aktuální dotaz na Tomáše, a koukněte, co z toho vzniklo. Místo toho, aby si Tomáš uvědomil, že používá dvojí metr a že to je dost vidět, se do toho zase namontovali lidi, kteří o věci vůbec nic neví.
2015-09-24 14:39 Zuzzana @Mona, překvapila bys, kdyby ses nepřidala, jako obvykle = vždycky. Lidé na SA budou možná převážně fajn, jsem ráda za ty, které jsem osobně poznala, ale stačí pár zamindrákovaných lidí, kteří se chovají, jako by jim patřilo (aspon) SA a když se to skloubí s vlastnostmi kvokalek, je z toho jen nechutnej maglajz. A prokvok v nedohlednu :)
2015-09-24 13:19 Mona Zuzzano máš pravdu, hlavně si nenech kálet na hlavu, tady je společnost, která si tě nezaslouží, jsi jedinečná, nejlíp uděláš když s lidmi z SA už nebudeš dál ztrácet čas. 😊
2015-09-24 12:09 Zuzzana dtto...:)
2015-09-24 12:04 Pavča Ano Kájo, je to zbytečné, jako házet hrách na zeď :-) svůj názor jsem vyjádřila, stojím si za ním a nemám víc co dodat...
2015-09-24 11:58 Zuzzana @Pavčo, jsi jedna z těch, která se přidávala ke kritice, aniž by se akce vůbec uvažovala účastnit, jen proto, že před tebou to stejné kritizovala Mona a spol., tedy bez přemýšlení, jen z principu, že ti někdo není imaginárně sympatický. Hlavou zed neprorazím ale mohu přitom přijít na zajímavé myšléénky. The End :)
2015-09-24 11:54 Zuzzana @Pavčo sorry, ale já se jen velmi slušně zeptala,proč se končí v Mělníce tak brzy, to je normální věcný dotaz, protože mě to v letních měsících překvapilo,končit akci v 16,00, ale to je snad normální komunikace, tedy já toto považuji za běžnou komunikaci, způsob "bud zticha a dělej co se ti řekne nebo napíše není muj styl..Dokonce jsem vaše reakce, které nic nevysvětlily, ale bylo jich mraky, v dobrém se pokoušela zklidnit tím, žes e nic neděje a dá se poodbná akce zopakovat na podzim.. no a nebudu ti připomínat tvoje arognatní výroky nad tím, jak se zabiješ na lomu Homolák, protože tam vidíš ferraty..:-)Howk !
2015-09-24 11:42 Kajousek Nechcete už toho nechat? Zbytečně se tu rozviřují emoce. Myslíte že to má cenu?
2015-09-24 11:31 Pavča Zuzzano, jen pro úplnost - tys byla ta, co od počátku tvojí registrace, tady napadala akce ostatních orgazinátorů, aniž bys sama něco organizovala. A to hodně nevybíravým způsobem a aniž by ses těchto akcí účastnila. Dodnes nezapomenu ta tvoje arogantní výtky na nějaký výlet do Mělníka, kam jsi nejela, ale přitom jsi napadala čas odjezdu v 16h, že prý nechápeš, proč tak brzo a jestli snad chtějí stihnout večerníček nebo co... Karkoska tě jen upozornil na nesrovnalost (dělá to všem, to tě můžu ujistit) a ty ho hned začneš napadat a dělat ze sebe chudinku, jak ti všichni ubližují atd. Přitom jsi to ty, kdo tady celou dobu někomu ubližuje a uráží, vykonstruovává nějaké pakty, či co... Ani tě nemusím a nechci poznat, protože tvoje slovní projevy mluví za své, a upřímně jsem ráda, že už tu nebudeš, že zde konečně bude klid.
2015-09-24 11:24 Zuzzana @Liška, já narušuji debaty lidí pod jejich akcemi - to je fakt dobrej for. Do debat lidí pod jinými kacemi skoro nelezu, pokud ji zrovna nechci pochválit nebo si něco ujasnit, ale pod mými akcemi lidé jako Tomáš, Mona, Pavča, Dona a spol vyprovokovali aniž bych jim k tomu dala jakoukoliv záminku svojí poznámkou tyjátry, které nemají obdoby. Sem jsem vešla, protože pod naší akcí byl odkaz sem - tak jsem nakoukla a jen se Tomáše zeptala, proč mu to, co mu vadí na akci Veroniky, nevadí tady. Docela logická otázka, ne ? Musel si toho všimnout, protože se na akci přihlásil, na akci Veroniky se hlásit nechtěl, ale přesto kritizoval.Těžko mi Tomáš vymluví, že to je jen náhoda. Těch náhod s následným sletem krkavců (Mona a spol.) je už nějak moc.
2015-09-24 11:09 Zuzzana @Liška a spol, jsem tady pro lidi, kteří mě ani ještě nepotkali - zlá, hloupá, hádavá a arogantní osoba (což mi teda nikdo nikdy z lidí, které mě znají, neřekl) a to jen proto, že se tu účinně bráním nevyžádaným a podle mě zbytečným atakům druhých - já sama nikoho neatakuji ale nenechám si submisivně od nikoho s prominutím kálet na hlavu ale asertivně se ohrazuji s vyjádřením svého názoru). "Holky", který mě neznaji, hodnotí moji osobu, místo aby konstruktivně řešili otázky, které zde nastaly, třeba Pavlem navrhovanou malou změnu místních Pravidel v případě vícedenních akcí a podobně.Nemám zájem setrvávat v jakékoliv komunitě s takovým přemýšlením a "filozofiíů, která je tady. Stejně tak jsem byla po registraci celkem až nadšená, nadšení přešlo v rezignaci až současné znechucení. Potkala jsme tady pár fajn lidí, jako je Petr (prhn), Jiřka, Edithasky, Vašek Melidonos, Ivanitos a pár dalších a možná bych jich ještě pár potkala, ale v tomto prostředí na to fakt nemám náladu. Mějte se fajn a sbohem.
2015-09-24 10:47 Zuzzana @Karkoška, nevím zda jsi složil přísahu, ale je fakt, že jsme tady jediné, kterým stále cosi vytýkáš. A to nejen Pravidla, ale mluvíš i do organizace mých akcí - krátké, dlouhé, víc času, málo času atd., do čeho ti vlastně nic není - jestli si dám na 11 kilometrů 6 hodin nebo 10 je už jen na mě, zda chci tím výletem strávit celý den nebo chci také ještě stihnout něco jiného. Pokud bys byl nezaujatý, napsal bys mi svůj názor do zpráv jako přátelskou radu, což se ale o tvých veřejných komnetech říct nedá.
2015-09-24 01:15 honza2015 Nechce se mi věřit, jak se kvůli takové hlouposti tady pohádáte. Tak nějaký konstruktivní závěr.Návrhy na akce a tipy na akce nejsou na webu moc viditelně prezentované, takže si jich řada lidí nejspíše nevšimne. S tím by šlo a bylo rozumné něco udělat - technicky by to neměla být složitá úprava).Dělení na akce, tipy na akce a návrhy je většině lidí jasné:- akce = organizuje autor akce - minimálně nějaký sraz s ním apod.- tip na akci = upozornění na něco, co organizuje někdo jiný- návrh na akci = zjištění zájmu o akci, následně zrušení, změna parametrů nebo vyhlášeníNení nic jako správně a špatně, vlastní názory sem také moc nepatří, je to prostě jen konvence, která umožňuje lepší orientaci. A konvence fungují pouze v případě, že se dodržují. Že se to jednou z nevědomosti poruší není nic strašného. Když si toho někdo všimne, tak je rozumné autora slušně upozornit, aby příště chybu neopakoval nebo v případě, že je to možné, tak chybu opravil. Ale nemá smysl se kvůli tomu pohádat, urážet někoho apod., ne?
2015-09-24 00:30 Šmoulinka Musím souhlasit s Liškou.
2015-09-24 00:29 Šmoulinka No tak zírám, co se to s SA stalo.. Když jsem se sem před nějakým tím rokem přihlásila byla jsem plná nadšení a optimismu.. Když jsem se před víc jak rokem na čas stáhla jako organizátor a vrátila se jen jako běžný uživatel, už jsem zaznamenala napnelizmus a nějaké pomluvy. . Přestávám pomalu litovat že jsem přestala být tak aktivní...dyť to není komunita pohodařu zahanejicich nudu ale slepičinec :-D..
2015-09-24 00:14 Liška Zuzzano:jsi neskutečně zlá, hloupá, hádavá a arogantní osoba. To co předvádíš v diskuzi pod Vinobraním, jsem za pět let na SA nezažila. Jsi paranoidní, žádné uzavřené nepřátelské partičky, přizvukování někomu je proto, že ho znám apod.-nic takového jsem na SA nezaznamenala, ani já osobně, ani z doslechu.A to, že kupování společné jízdenky je "vedení k nesamostatnosti" - tak to už je opravdu vtip k zasmání.Doufám, že už tvoje nechutně arogantní chování již brzo někdo zastaví, začínáš tu dost narušovat debaty slušných lidí pod jejich akcemi.
2015-09-24 00:13 Liška
2015-09-23 22:13 karkoska @Zuzzano - máš pravdu. Není to náhoda. Před 20 lety jsem složil přísahu v temném lese a za zvuku afrických bubnů, že se zaměřím na tebe a Veroniku a budu Vás kritizovat, až se objevíte...
2015-09-23 21:45 Zuzzana @Kajousek - moje řeč :)nejsme malé děti...
2015-09-23 20:33 Zuzzana @Pavle, zase s tebou musím souhlasit. Mě bylo dokonce doporučeno někým kdo to tady dobře zná, at nedávám akce do Tipů a Nápadů, že se na to málokdo dívá. Takže ...?@Kesi - to nebylo nic proti tobě ani tvé akci ani organizaci, jen že my jsme strávily dohady s některými lidmi a nepříjemné rozhovory na SA jen proto, že jsme vícedenní akci nevyhlásily podle předpisů, tedy jako Tip. Takže bych chtěla mít jasno. Moje logika mi říká, že pravidla by se neměla brát otrocky,protože být otroky pravidel je na hlavu, ale nemíním takové diskuze tady už nikdy opakovat.
2015-09-23 20:24 Zuzzana @Tomáši, vím že nejsi, ale zdá se mi zvláštní náhoda, že si různých věcí které kritizuješ všímáš jen u někoho (a opakovaně u stejných lidí). Není to divný ? Nejsi za to placený ani u mě a Veroniky :)
2015-09-23 10:24 Kajousek Martino, na ty nohy se ti ještě podívám :-D
2015-09-23 09:20 karkoska Kesi - já jsem tam byl loni každý den a viděl jsem všechny zastavení. :-) Letos nejspíš půjdu pouze na čt+pá, neb o víkendu jedu na akci s Pavoukem. A samozřejmě chci vidět opět vše. :-) Už se na to těším.
2015-09-23 09:08 kesi007 Velmi pekne ďakujem za všetky podnetné aj menej podnetné príspevky a komenty. Neviem ako vy, ale ja sa tam pojdem pozrieť aj 2-3x, pretože je toho zase veľa a niektoré inštalácie sú zaujímavé. Takže nabudúce to dám ako Tip, s tým, že na každý deň, keď tam pojdem vyhlásim Akciu :-) PS: snažila som sa votrieť k domácim bezdomovcom, že by som u nich prespala, aby som splnila pravidlá webu, ale vraj nemám dostatočne chlpaté nohy, takže ma do svojej komunity neprijali... :-( Týmto sa teda ešte raz ospravedlňujem.
2015-09-23 08:01 Pavel2014 @Kajousek - pravdu díš (=přesně tak)Celé je to o zvyklostech na tomto webu a přístupu různých lidí na jiné lidi a jejich akce. Na akci - viz odkaz níže, dostaly holky kartáč, že to není podle pravidel webu a nadto do toho šťouraly i jiné aniž by jinak měly o vlastní akci zájem.Co je na rozumnou diskusi:- kolik lidí webu sa je zvyklých se dívat jak do pořádaných akci tak do tipů a do nápadů?- pokud by většina řekla, že jen do akcí, pak je na zvážení udělení vyjímky do pravidel webu sa tak, že pro více denní společenskou akci - festivaly, jarmarky ... atd. lze vyhlásit i jako akci bez nutnosti extra organizování a přítomnost organizátora po celou dobu akce- je to na nás všech, neb osobně oceňuji to, že každý sem přidá co kde na internetu najde a ušetří to čas a námahu to hledat jindeOdkud to vzniklo aneb diskuse jen pro silné nátury:https://www.spolecneaktivity.cz/akce/vinobrani-na-vinici-machalka
2015-09-23 07:45 OldaK. Přílišné dodržování čehokoliv může ve výsledku znamenat, že se ostatní organizátoři na pořádání vykašlou. Za mě díky za připomenutí této akce. A doufám, že tam budeš všechny dny spát to se snad přijdu i podívat :)
2015-09-23 00:16 karkoska @Zuzzana - já nejsem placen za to, abych tu kontroloval všechny akce a upozorňoval na chyby. Když mám čas a chuť, tak na to upozorním a je mi jedno, kdo to organizuje.
2015-09-23 00:13 Kajousek Myslím že každý zde je dospělý a ví kdy půjde. Stačí si poslat vzkaz. Je to víc dnů.
2015-09-22 23:55 karkoska Jo toto mělo být vypsané jako TIP na akci s tím souhlasím. Když už je to vypsané, tak se s tím stejně nedá nic moc dělat. Jenom upozornit organizátora a pak také toho, kdo akci schvaluje.
2015-09-22 20:30 kesi007 Ježiš tak to pardon! Tak ja akciu zmažem...
2015-09-22 19:40 Zuzzana Karkoška@, že ses Tomáši organizátora akce také nezeptal, jestli bude na akci spát od čtvrtka do neděle, ale bez řečí jsi se i přihlásil, dokonce i bez kritiky a poučování, že akce v případě neúčasti organizátora po celou dobu se měla vyhlásit jen jako tip, protože jinak akce nekoresponduje s Pravidly webu SA..:-)Není rozdíl mezi touto akcí a akcí Veverky. Dokážeš to vysvětlit ?
2015-09-21 08:00 Kajousek Některý den mi to doufám vyjde.

Alba

Autor URL Externí galerie
Zuzik https://www.spolecneaktivity.cz/akce/fotogalerie/fotografie-akce-signal-festival-2015-3
Komentáře
Datum Autor Text
2015-11-24 14:44 Zuzik @Jarko, taky jsme pod ní stáli pěkně dlouho (a radši si k tomu dali horký nápoj u strategicky umístěného stánku ;))
2015-11-23 22:51 maholenka Zuziku, ta meduza je krásná.. to musel být zážitek ! Jarka
2015-10-19 11:33 Zuzik Díky, ale mrkněte hlavně co dokázal Honza se stativem :)
2015-10-18 20:14 Donna Pěkné
2015-10-17 20:51 Pavel2014 Špica fotky.
Pavel2014 https://www.spolecneaktivity.cz/akce/fotogalerie/fotografie-akce-signal-festival-2015 http://pavel2015.rajce.idnes.cz/2015_10_15_Festival_svetla_Signal
Komentáře
Datum Autor Text
2015-10-19 19:04 Pavel2014 Stejný link jako na nástěnce akce, ale ať je to i tady pěkně pohromadě až sem budem nakukovat příští rok pro srovnání s tím letošním ročníkem.http://pavel2015.rajce.idnes.cz/2015_10_18_Festival_svetla_Signal/
2015-10-18 12:25 Slunko Pavle, to je nádhera. Smekám...
2015-10-16 22:48 honza2015 Krásné, Pavle :)
2015-10-16 22:29 Zuzzana Moc se ti povedly ! :)
2015-10-16 21:11 Dáša99 Hezky k pokoukání zaznamenaný "Signál" Pavle:-)
2015-10-16 20:48 jara Opravdu hezké fotky!
2015-10-16 17:42 Pavel2014 Další fotky z letoška:http://pavel2015.rajce.idnes.cz/2015_10_15_Festival_svetla_Signal/Videa z loňska."Staromák":http://ulozto.cz/x9PQH57N/2014-10-signal-staromak-mov"Mírák":http://ulozto.cz/x9YeTEMs/2014-10-signal-mirak-movPříjemnou zábavu. ;-)
2015-10-16 10:02 Misti Teda Pavle, to jsou nadherne fotky.
2015-10-16 08:42 Pavel2014 Další fotky dám na rajce až odpoledne a dám sem vědět.Magic garden je zde - posledních 5 fotek:https://www.spolecneaktivity.cz/akce/fotogalerie/fotografie-akce-prochazka-cestou-slunecnich-hodinPro možnost porovnání - fotky dvou videomapping-ů z loňska:https://www.spolecneaktivity.cz/akce/fotogalerie/fotky-akce-festival-svetla-signal
honza2015 https://www.spolecneaktivity.cz/akce/fotogalerie/fotografie-akce-signal-festival-2015-2 http://honza-2015.rajce.idnes.cz/Signal_festival_2015_15.10.2015/
Komentáře
Datum Autor Text
2015-10-19 23:54 honza2015 Díky. Není, Květo, je z pátku. V pátek jsem vzal stativ a snažil jsem se udělat nějaké lepší fotky. Jenže pršelo trochu víc, takže to nešlo tak snadno (se stativem, deštníkem, foťákem neodolným proti vodě, ...). Ale nějaké fotky budou (snad zítra). Tady ta rozhledna je jedna z nich :)
2015-10-19 23:40 Donna Skvělé! Petřín není ze čtvrtka, že ne? :-)
2015-10-17 20:50 Pavel2014 Špica fotky.
2015-10-16 22:31 Zuzzana Pěkné !
2015-10-16 21:09 Dáša99 Výstižně pěkné fotky, Honzo:-)
2015-10-16 17:20 Jesterka Pěkné fotky! Na to jak blbě se to při tomhle rozdílu intenzity světla fotí...Fakt dobré! :-)
2015-10-16 16:34 honza2015 Další fotky viz: http://honza-2015.rajce.idnes.cz/Signal_festival_2015_15.10.2015
2015-10-16 16:02 kesi007 Pekné fotky :-) Ešteže sme ťa v tej neonovej veste nestratili :-)
2015-10-16 14:28 honza2015 Videa: https://www.youtube.com/playlist?list=PLgQAkcjtTZ5IYlFqUrVL6PomWODrPozle

Zápisy

Autor URL
Pavel2014 https://www.spolecneaktivity.cz/akce/zazitky/zazitky-z-akce-signal-festival-2015
Levandulová I přes nepřízeň počasí jsme se sešli v hojném počtu cca 15. Aneb dokud nepadaj trakaře tak jádro sa jde. ;-) Mžilo až pršelo pak chvíli nic a takto furt dokola celý večer. Díky tomu se vytvořilo pravé dušičkovské počasí umožnující lepší rozptyl světla a vynikly jeho hrátky. Petřín - Medúza z dálky vypadala špica. Díky Tomášově pozdějšímu připojení se vedení ujala Martina a vedla si velmi dobře. Při každém SignalPointu přečetla o čem to má být a pak už bylo na nás se kochat. Udávajíc směr následoval přesun na další Signal point. Focení a držení se většiny bylo obzvlášť náročné. Stačilo by skupina 2x zabočila a následovala pátrací stíhačka. Zde se šiknou mobilní kontakty pro najití se. Nevím jak loni, ale letos bylo hodně atrakcí interaktivní. Tnz. zájemci si stoupli před kameru a na zeď či plátno se promítal obličej či celá postava. Kdo nepoznal, tak na fotce 55 či 56 tančí Vero a Dáša (nebo na další fotce, která bude na rajceti.) Jako na Janině středeční akci tak i tentokrát se rukavice ukázaly jako výhodný, vývozní artikl (či na výměnu). Lenka opět coby velmi dobrá zásobovací jednotka a její levandulový čaj provoněl večer a zahřál uvnitř. Děkuji za něj. Porovnáním s loňskem - videomapping - Staromák pěkný, ale loni byl vynikající. Mírák velmi pěkný, ale loni lepší. Vyštrachám z archívu videa, dám na ulozto a sem linky by šlo porovnat. Sumasumárum. Pěkný festival, rozhodně stojí za vidění. Videomapingům šlapala na paty projekce ve Vojanových sadech, fakt pohádka. Díky horšímu počasí nebyly takové davy jako loni ve čtvrtek. Těším se na příští rok doufaje, že videomaping bude více "šlapat". Loni mi přišel dynamický, efektní, více využíval reliéfů budovy. P.S. Loni byly ve čtvrtek takové davy, že Staromák často místy stál (jedni chtěli tam, druzí ven a nikdo nemohl nikam) a na stanici metra u Míráku byly regulovčice, které na eskalátory pouštěly lidi dávkově - cca 20 lidí, pauza, 20 lidí, pauza atd. ... By se asi ty jezdící schody nestrhaly či co. Dodatek: - po nedělním druhém kole jsem sestavil osobní žebříček TOP chart ---------------------------------------------- 1. Onion Skin - Jiřího z Poděbrad 2. Videomapping - "Mírák" 3. Medusa - Petřín 4. Videomapping - "Staromák" 5. Vojanovy sady 6. Magical garden ---------------------------------------------- 19.10.2015

Zpět na seznam akcí