Vinobraní na vinici Máchalka

Detail akce


Odkaz:
https://www.spolecneaktivity.cz/akce/archiv/2015/vinobrani-na-vinici-machalka
Mapa:
http://www.praguecityline.cz/misto/vinice-machalka
Začátek:
2015-09-25 15:45
Konec:
2015-09-27 18:00
Čas srazu:
2015-09-25 15:45
Místo srazu:
Restaurace Bobová dráha, Prosecká ul. u bobové dráhy, v prostoru vinice Máchalka)
Místo:
www.machalka.cz
Kapacita:
0
Min. kapacita:
0
Cena:
0
Pozn. znamení:
Popis:
Ve vinici Máchalka můžete ochutnat pražský burčák,zakoupit místní vína a v areálu bobové dráhy bude připraveno opékání buřtů pro děti, moravský burčák pro dospělé, vyzkoušet můžete bobování na bobové dráze, lanovou skluzavku a další. Program: pátek 25.9.2015 15,45 Zahájení 16,00 “Zavírání hory” vinařský obřad v podání skupiny historického šermu REBEL 17,00 Posezení při hudbě sk. TIQUE 19,00 sobota 26.9. 11,00 „Otevírání hory“, vinařský obřad shš REBEL 12,00 Setkání s heligónkáři – M. STANČÍK a P. KOLÁŘ 12,40 Průvod a ochutnávka vína a hroznů, předání starostovi a radním na hl. pódiu XXV. SVATOVÁCLAVSKÉ POUTI 14,00 „ČERTI NA VINICI“, dramatické vystoupení shš REBEL 15,00 PETR SOVIČ a O.V.J. DIXIE LIBEREC 17,00 MUZIKA ŠPALÍČEK PRAHA 19,00 Zakončení neděle 27.9. 13,00 COUNTRY HITY – H. MARŠÁLKOVÁ, M. VOBORSKÁ, O. PASKA 16,00 PETR SOVIČ a O.V.J. DIXIE LIBEREC 18,00 Zakončení Doprava busem č. 140 zastávka Kelerka – Prosecká ul., u Bobové dráhy Pokud bude přát počasí, budeme ještě grilovat!
Obrázek:
/content/data_storage/full/event_files/images/vinobrani-na-vinici-machalka/cervene_17042555193746_f.jpg
Nápad:
Tip:
Soukromá:
Nástěnka ID:
c4d4ca57-d865-4ecf-8ef6-4c981f11ff07
Budoucí:

Organizátoři

Přezdívka Jméno Pohlaví Rok narození Spolehlivost Email Telefon
Zuzzana Zuzana Z 1902 / 124 100 %

Účastníci

Přezdívka Jméno Pohlaví Rok narození Spolehlivost Email Telefon
Zuzzana Zuzana Z 1902 / 124 100 %
Tulda Filip M 0 / - 99 %
ivanitos Ivan M 0 / - 95 %
kacud M 0 / - 96 %
Karel S. Karel M 0 / - 97 %
Roman S Roman S M 0 / - 100 %

Komentáře

Datum Autor Text
2015-09-27 00:10 Zuzzana ..já už zítra ne, dám si trochu sportu, počítám s Vinobraním v pondělí pod Hradem..i když ty ryby byly fakt super :) Jsem zvědavá, jestli nám v pondělí taky nabídnou podobné ňamky..
2015-09-26 22:57 Tulda Jde někdo v neděli na vinobraní? Pokud ano, v kolik? Přidal bych se...
2015-09-25 15:08 Tulda Já nakonec dorazím na tu pátou. Snad tam někoho poznám.
2015-09-25 13:39 1gb1 Tuldo, Ty jsi borec :-D Ty jsi první ,který na to kápnul že to byla kamufláž :-D všichni se nechali omámit diskuzííí :-D
2015-09-25 12:39 Zuzzana To nečet´asi nikdo, má to 5 stránek :)Ne, je to reklama na akci :-D )) Čím víc zobrazení na hlavní stránce, tím víc možných účastníků ! Kdyby se zítra zrušil Hofmanák pro nedostatek zájemnců, šla bych sem možná i v sobotu...hezký den ;)
2015-09-25 12:31 Tulda Já jsem ty předchozí komentáře nečetl, ale začínám váš všechny podezřívat, že je to vše jen kamufláž, aby se vám podařilo zaplnit databázi na serveru, a tím ho vyřadit z provozu. Přiznejte se :-D
2015-09-25 09:44 Zuzzana sraz kolem 17 u Rebelu :)
2015-09-24 17:28 1gb1 Zuzzano a Veverko, holky nedejte se,souhlasím s váma.Mona a Pavča mají své specifické jednání!OldoK. díky Ti za hezky napsaný tvůj názor.
2015-09-23 15:19 Zuzzana @Tomáši, podle tebou preferovaných Pravidel mělo, ale mě to vůbec nevadí, že organizátorka udělala tak, jak udělala, vadí mi jen fakt, že tobě to u někoho nevadí ale u jiného vadí a strhneš z toho povyk - tedy ten tvůj řečený "dvojí metr". Opravdu mě to odrazuje od SA, přestala jsem věřit na přátelské přijetí, protože tady panuje v určitém okruhu a priori negativní zaujatost k lidem, které zatím ani neznáš. Tzn. dlouhodobější "gro" SA drží při sobě a nové příchozí podrobuje kritice. Kritice toho, jak a co píšou na nástěnky, časy a nápln jejich akcí a zda dodržují pravidla, což si vy sami mezi sebou neděláte. Debatíte si ve veřejných příspěvcích dost mohutně o všem, ale u druhých to vypichujete jako negativní, vyhlašujete akce, které vyhovují časem a místem srazu jen určitým lidem a na ty další neberete ohled - ok,v pohodě. Ale když někdo udělá akci zase pro lidi z jiných míst, tak kritizujete jak je to pro vás nepřístupné a jak je to jen pro někoho. Ano,asi tzo je jen pro někoho, stejně jako ty tvé akce Tomáši, jsou jen pro někoho a není snad možné, aby tady byly akce jen pro lidi kteří bydlí v Praze na metru. I děvče ze starých Dáblic mi řeklo, že jsou pro ni z většiny ty akce nepoužitelné, a co pak lidi pár km za Prahou, odkázaní na příměstské busy, aby se vůbec do Prahy dostali ? A ta oblast není vůbec malá a je dost hustě osídlená, a to jak směrem na Mělník, tak oblast kolem Vodochod, Odolena Voda atp.
2015-09-23 14:57 Zuzzana Mně to naopak vůbec nepřipadá zbytečné ani jinak zvláštní, že chce někdo ve vlaku hodinu sedět a ne stát na jedné noze, naopak mě udivovaly ty společné jízdenky zakupované organizátorem:)zavádí mi to pěstováním nesamostatnosti a snad nikdo nemá zapotřebí ušetřit těch pár kaček, to se zdá zase zvláštní mě. Vždycky jsme si v partě kupovali každý lístek samostatně. Jediné co bych brala je, že to ušetří čas... Mladí lidé a je pro ně důležité, co je jako obvykle. Tomáš dokonce zdůraznoval, že když nepojedu z Hlaváku ale přistoupím až skoro o hodinu později v Neratovicích či kde přesně to bylo, tak že mi nebude moci koupit hromadnou jízdenku, jako by to bylo nějak podstatné - přitom mě by to ušetřilo minimalně 2 hodiny času a to mi už podstatné připadá...
2015-09-23 14:55 Zuzzana
2015-09-23 09:26 Mona Pavle pokud sis nevšiml já jsem nevypsala akci ale nápad. Ani u akce není povinností organizátora ubytování zajišťovat. K ubytování jsem to napsala jasně do komentářů aby se případní zájemci podle toho zařídili. na jízdenku jsem neptala proto že to nějak "porušuje pravidla" nebo co, ale protože mi to přišlo prostě zbytečné a zvláštní, nebyla to žádná výtka, jen dotaz
2015-09-23 08:13 Pavel2014 @Zuzano - pro pobavení aneb dodatek k pravidlům zvyklostem a tak. ;-)Na mé akci:https://www.spolecneaktivity.cz/akce/archiv/2015/zricenina-oparno-kopce-lovos-a-borecse Mona musela zeptat proč kupuji místenku dopředu když je obvyklé kupovat společnou jízdenku těsně před akcí.U své pěší, turistické akce, kde je obvyklé, že organizátor zjišťuje ubytování (pokud není uvedeno spaní pod širákem), jí to vůbec nevadí.https://www.spolecneaktivity.cz/akce/napady/chozeni-po-horach--krkonose--okoli-spindlerovkyTakže by si měla zamést nejprve před vlastním prahem. ;-)
2015-09-23 08:10 Pavel2014
2015-09-22 23:43 karkoska Pavle2014 - s tím signálem máš pravdu. Mělo to být jako tip.
2015-09-22 19:25 Zuzzana @Pavle, ve všem co jsi tady napsal s tebou úplně souhlasím, do posledního písmenka :)@Mona, to je ten tvůj a tvojí paričky "dvojí metr". Když tu Veverka včas vysvětlila, proč se akce zúčastnit nemůže a že to v době vyhlašování nevěděla, je tvoje věta "měl by na akci aspoň přijít" nesmyslná a postrádající logiku návaznosti, takže asi čteš jen poslední příspěvek a vlastně vůbec nevíš, na co reaguješ, jen slepě papouškuješ toho posledního se kterým kamarádíš.Pro případ vícedenních akcí je nelogické vyhlašovat jeden termín, když ostatním nemusí vyhovovat. Tady to logicky bylo myšleno o domluvě kdy a komu se který termín hodí a pak jak píše Pavel "je na každém, kdy se na akci podívá a zda se s někým domluví na nějakém srazu" a že se u vícedenních akcí spíš předpokládá, že se na každý den domluví několik jiných lidí, že se tam sejdou a nikdy nikdo tam asi nebude celou dobu ani organizator. Pak by na jednu vícedenní akci mohlo vzniknout několik vyhlášených akcí, pokaždé v jiném dni s jiným organizátorem, aby to bylo pravidel, ale to je pro myslícího člověka přitažené za vlasy.@pro všechny -evidentně na první pohled veškeré nega reakce jsou výsledkem "partičkování", kdy Mona, Dona, Pavča, Karkoška a spol.- lidé kteří spolu chodí na akce a znají se, jakmile jeden vyjádří s něčím nesouhlas, hned bez přemýšlení ho další podpoří, někdy se i nezvaně motají do původního rozhovoru dvou lidí, kteří si něco vyjasňují, což je fakt pod kritiku. Úplně stejné jako přes kopírák to bylo s mojí akcí Výlet na Kokořínsko, kdy se Tomášovi nezdál můj čas, ale vysvětlili bysme si to snad bez problémů, jak si akci představuju, a i když jemu se to nemusí líbit/vyhovovat, ale to je věc jiná, mě také nevyhovují jeho časy a srazy výletů i když obsahově je má moc hezké, kdyby se do našeho hovoru nenavezli zase lidé z jeho partičky, nepřimělo by mi to stornovat akci, na kterou bylo už přihlášeno celkem dost lidí. Pak je tady ještě vidět, kteří lidé úmyslně takové akci shazují hodnocení - je to směšný, na hodnocení nezávisí úspěch akce, ale ta "zloba" lidí že to není po jejich a kteří se k nim přidávají, je dost vidět. Mně se bud akce líbí a i když na ni nepůjdu dám jí hezké hodnocení, pokud se mi nelíbí, nedávám žádné a to asi většina fer lidí. Co se týká pravidel, ta by měla lidem k realizaci akcí napomáhat, aby tu nebyl úplný chaos, ale pravidla brána rigidně a otrocky jsou pak brzda všeho. Na dveřích pošty je taky přeškrtnutej pes, evidentní pravidlo, že pes na poštu nesmí, ale se štěnětem v tašce si asi dopis vyzvednout půjdete, nebo se s člověkem za přepážkou aspon domluvíte.
2015-09-22 19:05 Karel S.
2015-09-22 18:07 Pavel2014 Přiznám bez mučení, toto jsem také vyhlásil jako akci:https://www.spolecneaktivity.cz/akce/archiv/2015/sraz-bubeniku-a-fireshow-tribo-fuego-2015-10a správně to asi měl být tip na akci, ale přijde mi, že v hodně případech to bude u společenských akcí podobné. Zejména ty které trvají více dní a je na každém, kdy se na akci podíví a zda se s někým domluví na nějakém srazu.U festivalu Signal se také předpokládá, že se každý den domluví pár lidí, že se někde sejdou. Tak jako loni ... Ale nedělám si iluze, že organizátor stihne být vždy a všude. ;-)
2015-09-22 17:45 Pavel2014 Je zajímavé kolik kritiky čtu na této akci a jak nesplňuje pravidla webu.Úplně stejný případ je tento:https://www.spolecneaktivity.cz/akce/signal-festival-2015A vida tam to nikomu nevadí, že to je vyhlášeno jako akce a nikoliv tip na akci.Také nepředpokládám, že Kesi007 tam bude spát od čtvrtka do neděle.Dále tam chybí detaily kdy a kde je sraz a vůbec jak je to organizováno.Dvojí metr? Někde a u někoho to vadí, jinde a u někoho jiného je to ok?
2015-09-22 16:17 Mona Oldo souhlasím s oceněním organizátorů akcí. Jenom když už někdo akci vyhlásí, měl by na ní alespoň přijít. Pravidla myslím nejsou to, co tady znechucuje. Nejsou podle mě až tak obtížná a omezující.
2015-09-22 15:26 OldaK. Osobně si vážím lidí co se snaží plánovat zde akce. Bez nich by to byl jen web o dopisování. S každou akcí je spojená práce už jenom to to sem vše naťukat a pak stejně člověk musí odpovídat na tisíce otázek kdy každý chce něco jinak. Pravidla ač jsou jakákoliv neměla by znechucovat organizování akcí organizátorům. Takže pokud někdo chce akci jinak vždy má přece možnost si akci udělat sám a po svém ;-)
2015-09-22 13:02 Zuzzana ahoj, jsem ráda, že se ti akce líbí:) zatím tady bylo jen hafo kritiky, že organizator akce nečekaně musel odejet a nebude tedy na akci moci vodit lidi za ruku.. no já myslím, že když se tam lidé budou chtít sejít tak se sejdou, stačí se domluvit na přibližném čase a místě nebo si vyměnit telefonní čísla.
2015-09-22 12:11 Zuzzana
2015-09-22 11:28 Lioneska to vypadá na super akci, škoda, že mám tak málo času a je tak hodně akcí, tu vinici vůbec neznám, snad to vyjde příště
2015-09-14 13:21 Zuzzana Případnou nutnou "orgnizaci" vezmu za Veroniku, budu tam v pátek 25.9., najdete mě na vinařském obřadu v podání skupiny historického šermu REBEL kolem 17,00, dál pak v areálu bobové dráhy. Zavírání hory v 16 nestíhám a spát tam od pátku do neděle také nehodlám, takže Pravidlo SA, že organizátor je na místě první, je účasten po celou dobu a odchází poslední rovněž nesplním :)A pro tento případ akce je takové pravidlo samoúčelné. Odcházet budu v pátek podle toho, jak mě to tam bude bavit.
2015-09-12 23:41 Zuzzana Verčo, zruš to. Vždyt to je na palici, tady někomu šlapneš na organizační píseček a je z toho drama.
2015-09-12 23:40 Pavča Můžeme polemizovat, kdo tu mele a mele B-)
2015-09-12 23:39 Pavča Ano prosím, akci zrušit, zdůvodnit zrušení... Lidi nejsou blbí, aby jim nedošlo, že tam můžou jet sami, že ta událost se bude konat i bez vyhlašovatele akce na SA. Přijde mi to jako slušnost vůči účastníkům.
2015-09-12 23:37 Zuzzana @Pavča asi není schopná pochopit, že když Veverka akci vyhlašovala, nevěděla ještě, že tady nebude. Má si kvůli tomu nasypat popel na hlavu, nebo co ? Akci na typ na akci zpatky nepřeklopí. Je to hrůůůza, když se sletí hejno kobylek, to je fakt ! Vážně nechápu aktivitu lidí jako je Mona a Pavča. Nijak se jich to netýká, nečtou, co je níž napsané, ale melou a melou...
2015-09-12 23:33 Zuzzana Celkově si myslím, že Veronika Karkoškovi slušně vysvětlila, proč je věc tak, jak je, protože jistě kvůli organizaci akce se nenechá připravit o přijetí na kurz, který potřebuje jak do školy tak kvůli práci a na který ji přijetí přišlo až po vyhlášení akce a že dnes neví, kdy se přesně vrátí, se dá pochopit tím, kdo pochopit chce, a ví, že po určitém počtu ponorů jsou daná pravidla a omezení pro zpáteční cestu a dnes to předem nikdo nemůže vědět. Pokud jste tak "malí", že chcete kvůli pravidlům akci zrušit, stačí jí říct. Je to ale škoda, protože se tam někteří lidé mohou sejít na vcelku hezké akci.
2015-09-12 23:29 Pavča Veverko, v prvé řadě se o žádnou tvojí akci nejedná, když se jí nehodláš zúčastnit... Je to pouze tip na akci a jako takovou jsi ji měla zveřejnit, na což tě upozornil Karkoska. Takto je to zde na webu nastaveno a funguje to, tak to pls respektuj a přestaň být laskavě arogantní a sprostá. Fakt je to hrůza, co tady se Zuzzanou předvádíte...
2015-09-12 23:14 Zuzzana @Mona Já tady žádný pravidlo neporušila, jen jsem diskutovala s Karkoškou o jejich případné užitečnosti a možnosteh změny, protože pravidla tvoří lidé. To snad smím, nebo mi to zakážeŠ ? A jak to chceš prosím zařídit, abych tady neprezentovala v komunikaci s lidmi svoje názory, pokud oni navíc tu diskuzi vyvolají ? Arogancí v příspěvcích na nástěnkách akcí jiných lidí, jak je tvým zvykem ?!?
2015-09-12 22:02 Mona Zuzzano a Veverko respektujte pravidla zdejšího webu nebo si založte vlastní. O vaše názory nikdo nestojí.
2015-09-12 21:51 Zuzzana rovněž tak jsi inicioval kritiku k nějaké mojí akci vzhledem k času - také jsem ti jen vysvětlila, že to tak prostě chci, chci jít svižně, nechci tomu dát celý den, těch 6-7 hodin že musí stačit a mám na to právo :)Kdo se chce přidat tak se přidá, nikdo není nucen. Ty tady tvrdíš takové věci, jako že většina lidí na SA je z Prahy na metru a většina lidí na SA nemá auto. Já jsem přitom tady poznala většinu lidí s auty a dost lidí z Prahy východ...za tu chvilku a par akcí co tu jsem...takže kde je ta většina nevím, ale i kdyby byla většina tam, kde ty říkáš, pak tedy menšina má být podle tebe automaticky v handicapu - vyřazena ? Řízení auta a pravidla - tam jde o život nebo minimálně bezpečnost. Tady jde o..?..:) Víš o co.... Howk.
2015-09-12 21:41 Zuzzana ad1) píše to po par dnech červeně a vykřičníkem, to není upozornění, ale imperativ, myslím že to rozlišuju. Potřeby volnosti a nesvázanosti jsou individuální. Lidé hodně vytížení v práci myslím vyhledávají ve volných dnech spíš tu volnost a pak je to také v povaze. Veverka si na nic nestěžovala, ty jsi byl iniciátor výtky na její akci, že není dle pravidel SA, ona ti jen slušně vysvětlila, proč tomu tak je.
2015-09-12 21:31 karkoska Ještě mě napadlo, že když řídíš auto, také se řídíš pravidly. Takže to, že tu jsou také nějaké pravidla, aby to tu fungovalo, je jenom dobře.
2015-09-12 21:28 karkoska V pravidlech tohoto webu to právě napsané je. A vidíš to když vyhlašuješ akci.
2015-09-12 21:27 karkoska ad 1) nevím, že by to nutilo. Snad jen upozorňuje, zda to nechceš přece jen organizovat, ale zda to uděláš nebo ne je na tobě.ad 2) Pokud nejsi z Prahy a jede se vlakem přes tvé bydliště, nemusíš samozřejmě jezdit na místo srazu, ale můžeš přistoupit po cestě. Běžně se to tu dělá. Stačí to napsat organizátorovi, aby o tom věděl a nečekal na tebe na místě srazu. Nicméně do hromadné jízdenky tě bohužel zahrnout nelze, ledaže bys byla na území Prahy, kde využijem opencard. Nebo je možné přijet až na místo kam jedem. Když je však drtivá většina zdejších lidí z Prahy, tak mi přijde normální jet na společnou jízdenku.ad 3) nikdo kromě tebe a Veverky si na zde nastavený systém nestěžuje a vyhovuje to. Jestli je to moc svázané je věcí názoru. Mě to však nevadí. Spíš naopak :)
2015-09-12 21:21 Zuzzana @karkoska: to vše je jen můj subjektivní názor, pocit, uhel pohledu, nic víc. Můžeš se ohánět Pravidly, za 1., 2., 3. ale to je asi tak všechno, co s mým názorem uděláš. Jestli to, co píšeš jsou nějaká daná "pravidla SA", nevím, ale pravidla si tvoří zase jen sami lidé, takže jak to bude, je na nás všech. Pravidla nám nevládnou, my vládneme pravidlům, která máme možnost měnit a přizpůsobovat našim potřebám.
2015-09-12 21:11 Zuzzana Mám na to jiný názor nebo úhel pohledu. Proč mě potom zdejší systém nutí, pokud založím Tip na akci, abych ji překlopila do Akce s konkr. termínem ? To za prvé. To by teda neměl dělat! Asi je něco špatně nastavené. Za další méně organizovanosti znamená víc volnosti a neznamená to vůbec, že to nebude společná aktivita. Tady je hafo akcí s místy a časy srazů, které jsou pro lidi kteří nejsou v Praze na metru vůbec akceptovatelné, ale o tom už jsem se bavili a nechci se k tomu vracet. Člověk třeba z Neratovic by měl jet podle pevné až rigidní organizace tvých výletů z Neratovic ráno na do Prahy na Hl. n, s tím, že pak pojede s SA hromadnou jízdenkou (??!!) zpět přes ty Neratovice. To je myslím organizované ale dost nedomyšlené. ad 3) Chtělo by to trochu uvolnění, jinak to tu je a bude jak na školních výletech se Zš za totáče.
2015-09-12 20:53 karkoska Mno pokud v tom lidi budou dělat guláš, nebude to přehledné. Je třeba to odlišovat:1) Tip na akci - organizátor to nechce organizovat, spíš info, že se něco zajímavého koná. Není to nic špatného vypsat to jako TIP i když se toho zúčastníš.2) Nápad na akci - organizátor to chce organizovat, ale ještě neví, v který datum a zjištuje zájem.3) Akce - organizátor to organizuje a je přítomen od začátku do konce.Samozřejmě je možné se na "Akci" přidat i v průběhu dne či se odpojit. Ale pod pojmem akce se to tu míní, že to prostě je organizované. Proto jsou to "společné aktivity". Veverka - užij si Chorvatsko :)
2015-09-12 20:45 Zuzzana @karkoska Já jsem pár tipů na akci vyhlásila a po pár dnech mně systém nahlásil at tip na akci změním na konkretní termín akce. Takže nevím. Co se týká mně, mám občas dojem, že se to tu s tou organizovaností dost přehání a docela mě to i odrazuje. Přesné časy srazů, často bez zmínky možnosti přidat se později atd., často zavání povinností než odreagováním se.
2015-09-12 20:37 karkoska Ok, pak prosím příště nevyhlašuj podobné akce jako "akci", ale jako "TIP na akci". Některé lidi to může mást. Akce je zde na stránkách totiž míněna jako organizovaná akce. V případě, jako je toto se to vypisuje jako tip.
2015-09-12 20:17 karkoska Veverko - ty plánuješ zde na vinici přespat až do neděle?
2015-09-06 09:52 Karel S. Ahoj, jen připomínám, že současně probíhá pouť na Proseku, pár kroků nad vinicí, u metra Prosek. V sobotu si můžete zazpívat například s cimbálovkou, nebo Fešáky, v neděli se Šlapeťáky, nebo s, pro obzvláště otrlé povahy, Michalem Davidem. Budeme se při mém pendlování určitě potkávat.

Alba

Autor URL Externí galerie
Zuzzana https://www.spolecneaktivity.cz/akce/fotogalerie/fotografie-akce-vinobrani-na-vinici-machalka
ivanitos https://www.spolecneaktivity.cz/akce/fotogalerie/fotografie-akce-vinobrani-na-vinici-machalka-2

Zápisy

Autor URL

Zpět na seznam akcí