Super jízda na motokárách

Detail akce


Odkaz:
https://www.spolecneaktivity.cz/akce/archiv/2015/super-jizda-na-motokarach
Mapa:
http://www.motokary-praha.cz/
Začátek:
2015-10-07 19:00
Konec:
2015-10-07 21:00
Čas srazu:
2015-10-07 18:45
Místo srazu:
Na recepci)
Místo:
Motokáry PRAHA, Toužimská 51, Praha 9 - Letňany
Kapacita:
12
Min. kapacita:
6
Cena:
170
Pozn. znamení:
Popis:
Jedna jízda = cca 10 minut (cca 14 kol) = 170,- Kč (6 osob)
Obrázek:
/content/data_storage/full/event_files/images/super-jizda-na-motokarach/20150103_214557_17042548265179_f.jpg
Nápad:
Tip:
Soukromá:
Nástěnka ID:
31345ba4-cfbc-46ab-b28b-9c7bb5370d3c
Budoucí:

Organizátoři

Přezdívka Jméno Pohlaví Rok narození Spolehlivost Email Telefon
Jana* Jana Z 1966 / 60 94 %
Míra Mirek M 0 / - 91 %

Účastníci

Přezdívka Jméno Pohlaví Rok narození Spolehlivost Email Telefon
Jana* Jana Z 1966 / 60 94 %
iris Z 1959 / 67 100 %
jicek.j Jiří M 0 / - 94 %
Míra Mirek M 0 / - 91 %
chronos M 0 / - 98 %
zuk Jan M 0 / - 99 %

Komentáře

Datum Autor Text
2015-10-06 12:36 Jarča Souhlas. Ale pokud se jeden po názorovém střetu s druhým nezamyslí, jestli byl v dané situaci dostatečně tolerantní nebo dokonce zcela netolerantní, budou mu ty situace tady i jinde v životě k ničemu.Lidi znají hlavně dvě věci: bud mám pravdu nebo nemám pravdu. A když Petr, Pavel a Lojza říkají co já, pak mám pravdu a finýto, chyba je na druhý straně. A to je vidění černobílé, jenže věci bývají často různobarevné v mnoha odstínech. A ani žádná objektivní pravda neexistuje, jen pravda a nepravda (lež), a lidské konflikty obvykle netkví v "(ne)pravdách" ale v odlišných životních postojích.
2015-10-06 11:17 Mustafa666 Určitě se nestanu více tolerantní tím, že si to napíši na pytlík do svačiny a nalepím na čelo.. Ani rétorickým slohovým cvičením nebo filozofickým zamyšlením.Jsou to konkrétní situce, které člověka formují a ze kterých se učí.Uvidíme co to přinese zde, situace které to prověřují přichází každý den;)
2015-10-06 08:46 Jarča Máš pravdu, ale celý text je vtip, není to myšlené vážně a už vůbec ne doslova(nadsázka). Otázka tolerance už ale vtipná není. Jak se mají domluvit lidé na celém světě, když se nedomluví ani Brnák s Pražákem (nadává jeden na druhého, bezdůvodná nesnášenlivost) notabene se nedomluví lidé na SA. Nedostatek až absence lidské tolerance (myšleno tak, že toleruji "jinakost" druhého, názory,povahu, barvu pleti, víru, dává vzniknout Většině nesnášenlivosti v lidech na základě skutečnosti, že druhý je jiný - a to známe všichni u od školy v podobě šikany nebo minimálně psychického vyloučení z kolektivu někoho, kdo je jakkoliv odlišný od většiny. Individuality se musí přizpůsobit průměrné a běžné většině, aby ve společnosti přežily, pokud se přizpůsobit z nějakého důvodu nemohou, dochází k jejich soc. izolaci a ani jedno není v end effectu to pravé ořechové. Většina problémů ve společnosti vzniká na základě velkého nedostatku tolerance - "nechci toho, kdo má jiné zvyky, kdo má jiné názory, priority, ven s ním, MY ho tady nechceme..). Prosazujeme každý svoje zvyklosti, názory a postoje jako jediné správné a to je nesmysl. Celkově je nedostatek tolerance celospolečneský problém a v době současných vyostřených vztahů mezi lidmi o to víc k zamyšlení.Nemyslím, že je třeba zamýšlet se nad tou otázkou právě na motokárách, ale měli bychom ji mít na mysli vždy, když kohokoliv hodláme odsoudit jako zavrženíhodného, nehodného naší přízně a to se děje dnes a denně. K toleranci musíme sami sebe průběžně vést, myslet na ni, de facto dnes a denně, v každodenních situacích při jednání s lidmi. Lidé v sobě ale naopak živí různé nesnášenlivosti a navíc se v nich vzájemně podporují.Sice to téma nepatří pod akci motokáry, ale vlastně patří kamkoliv a stále ho bude málo.
2015-10-05 17:06 Mustafa666 Jinak zdravím Janu i ostatní, rozumím, že se tu nástěnka zneužívá k něčemu co nemá, ale nedalo mi to - navíc už je to tu asi stejně "ztracené", snad mi bude odpuštěno:-)
2015-10-05 17:02 Mustafa666 Mno, když je o tom řeč.. Nabádat k toleranci je určitě věc záslužná.Nicméně uvedený text nemá s tolerancí vůbec nic společného (ač toto slovo často používá i se tak tváří).Tolerance rozhodně neznamená nechat si líbit cokoli.Sice neznám pana McDonalda a nevím zda toto skutečně řekl (spíše to vypadá na práci obskurních spolků jako white-media), ale musel by dobře vědět že ve svobodné tolerantní zemi jako jsou Spojené státy je zesměšňování a urážení víry téměř nemyslitelné a uvedené podniky jako gay club by nikdy v US nemohly být v blízkosti katolického kostela nebo veřejné školy.Ten text ve finále není o toleranci a respektu, ale o ponížení protějšku popřením jeho hodnot a prosazení "jediné správné pravdy".
2015-10-05 16:34 Jarča Jiggs McDonald, moderátor Hall of Fame NHL v Ontariu, říká: "Jsem opravdu zmatený, že mnoho mých přátel je proti stavbě další mešity v Torontu. Myslím, že by mělo být cílem každého Kanaďana být tolerantní bez ohledu na jeho náboženské přesvědčení. Proto by mešita mělo být povolena, a to ve snaze prosazovat toleranci. Proto také navrhuji, abychom otevřeli dva noční kluby hned vedle mešity, čímž podpoříme toleranci zevnitř mešity. Jeden z klubů by byl gay klub a mohli bychom ho nazvat "Turban Cowboy " a druhý, topless bar, by se jmenoval "You Mecca Me Hot". Hned vedle by mohlo být řeznictví, které se specializuje na vepřové maso, a vedle něj pak restaurace s otevřeným vepřovým grilem s názvem" Iraq of Ribs". Naproti přes ulici by mohl být obchod se spodním prádlem s názvem "Victoria Keeps Nothing Secret (Victoria nedrží nic v tajnosti)" se sexy figurínami ve výlohách, prezentujícími zboží, a na druhé straně obchod s lihovinami s názvem "Morehammered." To vše by mohlo povzbudit muslimy, aby prokázali toleranci, kterou žádají po nás. "Ano, MĚLI BYCHOM PODPOROVAT TOLERANCIa KAŽDÝ z NÁS v tom může sehrát svou roli tím, že toto předá dál. A pokud se právě nesmějete nebo neusmíváte ... Je to buď tím, že právě spíte, nebo je právě půlnoc v oáze a je čas uložit vašeho velblouda do postele :) Nebo jste dlouholetý člen SA, který nemá páru o tom, co to je TOLERANCE.
2015-10-05 15:44 Mona achjo, už zase .. další jízda :-)
2015-10-05 15:28 Jarča Liško, 1 hláška ti jistě nezablokovala účet, to je nepravda. A hlášení o spamu, nevhodném obsahu nebo obtěžování se hlásí stejným způsobem. Víš vůbec, co to je spam ? Ty jsi tady o někom psala, že je blázen, to si pamatuju i já a to je nevhodný obsah příspěvku, NEGATIVNĚ hodnotit něčí duševní zdraví jen proto, že se dotyčný zajímá o záležitosti týkající se obsahu akce, nic víc. Hodnocení jestli je někdo psychicky zdráv nebo není, tedy jestli je blázen nebo cvok, když se zajímá, jak to na akci bude vypadat, je podle vás v pořádku. Ale zájem, jak to na akci bude vypadat, není v pořádku.Chtělo by to zamést vlastní prahy, vážení. A požadovat od všech to stejné, ne ? Že je tady někdo 3 roky a je VIP neznamená, že má větší nebo jiné možnosti vyslovování názorů než někdo, je tady třeba jen pár měsíců. Jsme si snad všichni rovni, a pokud chcete pravidla, tak ale stejná pro všechny členy SA.
2015-10-05 09:11 Mona ahoj Jani bohužel nakonec ves tředu nemůžu. :( jindy se ráda přidám :-)
2015-10-05 09:09 OldaK. Vážení proč stále řešíte ty blbosti. Kdo to má číst aby se dozvěděl něco podstatného k akci. 90% spamu a 10% k věci. Achjo
2015-10-04 18:27 Mona Jani nakonec bohužel nemůžu 😞 tak se budu těšit jindy, užijte si to 😊
2015-10-03 10:34 Liška Hláška o spamu mi zablokovala účet.Nepsala jsi náhodou, že už sem do zrušení účtu nebudeš psát ani číst? :-)) Zkus pochopit, že zrušení účtu není nutné k tomu, aby jsi sem nechodila. Prostě se nepřihlašuj a nemusíš nás prosit, ať tě nahlašujem.
2015-10-03 09:23 Broučinek Veverko, sem patri predevsim prispevky tykajici se dane akce, napadu nebo tipu a neni urcena pro ventilaci tvych emoci a pocitu. To si opravdu nech nekam jinam.
2015-10-02 22:58 Liška Kesi, já vím, už jsem se Janě omluvila, ale já bohužel byla jedním z cílů Veverky a Zuzany. Už je vše v pořádku. Já nikoho nehlásila, ale byla jsem nahlášena já jako "spam".
2015-10-02 20:59 Jana* Ahoj Moniko,ráda Tě zase uvidím, můžeš přijít i později. Dáme si závod? :)Jana
2015-10-02 20:38 kesi007 Mňa strašne mrzí, že si to odniesla nástenka ďalšej akcie. Myslela som, že u Signalu to bola výnimka. Jirka Pouček nám všetkým urobil sloniu službu, keď založil web, ktorý slúži nám všetkým. Nechápem, prečo si tu niektorí nutne musia ventilovať svoje depresie a negativizmy. Veď je to pre nás a od nás. Aké si to urobíme, také to máme. Sme dospelí ľudia. Keď mi niekto nevyhovuje, nevyhľadávam ho, ale ani verejne nepranýrujem, nekomentujem. To si snáď nechám na osobné stretnutie. A nemusí dojsť ani na mazanie profilov, ani na žalovanie adminovi. Poďme sa venovať tomu, čo nás baví - spoločným aktivitám.
2015-10-02 19:03 HonzaV
2015-10-02 18:11 KK Žertovné okénko na závěr týdne :-DDost mě rozesmálo .... :-)
2015-10-02 17:38 Mona A já už doufala že se zde budeme konečně bavit o akci .. 😃 no nic, přijít nakonec bohužel nemůžu, zdravim tě Jani
2015-10-02 17:32 filip 1984 Cele to sleduju jen z povzdali, ale myslim ze je mozne konstatovat, ze to vyvolala svym agresivnim tonem Zuzzana (i kdyz jsem s ni treba v necem u nekterych rozporu souhlasil)
2015-10-02 17:24 Pavča Ano Jaruško :-D
2015-10-02 17:16 Donna Je to super jízda i bez motokár :-D
2015-10-02 17:01 jicek.j A někoho třeba přejedem. To by bylo maso :-)
2015-10-02 14:46 Mona oki tak to zní příznivě :-)
2015-10-02 14:43 karkoska Stejně se to prostřídá. Někdo bude chtít jet více jízd, jinému bude stačit 1 jízda. A otázkou je, kolik tam bude jiných lidí, takže bych to asi moc neřešil. A taky sotva někdo pojede 3 jízdy ihned za sebou. Je to náročný a pauza je třeba :)
2015-10-02 14:37 Mona vidim, ale jízda je jestli to chápu dobře ideálně pro 6 lidí ..
2015-10-02 14:34 Pavča Moni, kapacita je 12 ;-)
2015-10-02 14:32 Mona Jani je případně možné dorazit trochu později? ale teď už vás stejně je 6 přihlášených ..
2015-10-02 14:17 Mustafa666 Honza: Pravděpodobně to tak minimálně od odluky se Sdružením bude:-) Minimálně je Jirka jediný, kdo to dokáže korektně zodpovědět:)Kkarkoska: Na automatického filtra bych nevěřil, ale rozporovat to nebudu.. Každopádně by si každý měl uvědomit, že admin není do toho, aby řešil něčí spory, pročítal diskuse a byl spravedlivým soudcem - jen v případě upozornění zasáhne a smaže co mu přijde závadné (případně zablokuje autora).Proto by si každý měl uvědomit, že zodpovídá pouze sám za sebe v každém jednom příspěvku a měl by ho být schopen obhájit - a než třeba reagovat na něco, co mu přijde závadné, opět využít to tlačítko nahlásit (které je tu počítám právě pro tyto případy).Ale musím souhlasit s Květou, že to je holt věc, která je tu trochu nová )resp. nepamatuji, že by se kdy využívala), jsem zvědavý jak se s tím kdo popasuje.M.
2015-10-02 10:47 karkoska @Broucinek a další normální lidičky, vydržte. Zjistil jsem, že Jirk@ nic osobně nepromazával a nikomu účet neblokoval. Proběhlo to automaticky dle nějakých filtrů nebo tak něco. Momentálně řeší jiné záležitosti než SA. Takže vydržme ještě chvíli, než se tomu bude moci věnovat.
2015-10-02 10:14 Broučinek Budeme se muset smířit s tím, že uživatelka Zuzzana se rozhodla, že si nedá pokoj a bude donedávna poklidný web dál zahlcovat psaním svojich příspěvků, místo, aby se věnovala něčemu jinému. Pevně doufám a je to i vědecky dokázáno, ona až si najde jinou zábavu, tak jí to přejde. POkud jí to předem nezarazí Jirka Pouček.
2015-10-02 10:01 honza2015 @Zuzzano: Technická - není admin a Jiří Pouček stejný človek? Aneb žil jsem v tom, že web obhospodařuje právě jen Jirka.
2015-10-02 09:53 Zuzzana @Broučínek, je otázka , co kdo považuje za osočování. Skutečnost, že mám na něco názor odlišný od většiny, není osočování nikoho a ničeho, ale jen můj osobní názor a projev běžného jedince, který na všechno nekývá jako ovce. Pokud mi někdo napíše, že jsem blázen, protože vůbec nějaký názor tady prezentuju a má víc jak 3 věty, už to je osobní útok. Já tu nikoho osobně neatakuji a do řečených Nápadů nechodím, natož abych tam něco komentovala. Myslím, že jde o vztahovačnost a pak nezvyk vést dialog - diskuzi o čemkoliv s respektováním jiného názoru druhého člověka.Lidé s jiným názorem nebo vůbec s vlastním názorem jsou tady bráni automat. jako "nepřítel" - bud´se jeden veze s davem, a pokud ne, je špatný, bláznivý, zlý a nedá se snášet.Admin tady už dělal včera dost, proběhla tU "čistka", protože si na mě x lidí stěžovalo. Výsledek je ten , že zmizel JEDEN muj příspěvek a MNOHO příspěvků druhých.Jinak jsem v kontaktu jak s adminem, tak s Jiří Poučkem na základě domluvy s Mustaffou ohledně změny v Pravidelch SA případně "udělení výjimky" v pravidlech pro případy vícedenních akcí.Má úcta:)
2015-10-02 09:35 Broučinek Ahoj Jani, promiň, že tu taky nechávám vzkaz, ale už mi to nedá....... Opravdu tolik kritických, negativních a osočujících příspěvků jsem si za celou dobu, co jsem na SA nepřečetla, jak nyní od Zuzany a to u mnoha akcí anebo nápadů. Podle mě s tím by měl admin něco udělat, protože to utváří obrázek o nás všech a ani nedomýšlet, co si pak o SA myslí někdo nový, kdo by se chtěl na SA zaregistrovat nebo je tu krátce.
2015-10-02 00:03 Zuzzana @Liška, Nejsem cvok a žalovat tě nechci a nebudu. Což jsem ti napsala i interně, že nemám o takové věci, jako je blokace druhých a žalohy zájem. Nevím proč tady tvrdíš, že nemůžeš psát zprávy, když mmne jsi je před chvilí napsala...?Jen ti píšu, že za ty stejné řeči "že je blázen" uživatelka na diskuzích Ukaž se k žalobě směřovala, nebyla jsem to já, opravdu ne, většina se jí smála, ale zjistila jsem si, že podle paragrafů to je urážka na cti a že může žádat od dotyčného omluvu a finanční odškodnění. Tož tak. A myslet si, že jsi tady úplne anonymne a tvoje identita je nezjistitelná, je naivní.
2015-10-02 00:01 Zuzzana
2015-10-01 23:56 Zuzzana @Pavča, asi máte s adminem rozdílné názory na to, co je urážlivý osobní útok a co není.
2015-10-01 23:55 Liška76
2015-10-01 23:51 Zuzzana @Liška, myslela jsme, že to pochopíš ze zprávy. Když někomu nebo o někom napíšeš, že je blázen čili duševně nemocný, je to urážka. Na webu Ukažse který dnes již neexistuje z toho byly žaloby. "Nech si kecy v kleci" si běžně říkáme mezi kamarády, je to legrace, takový slovní obrat, který druhému přátelsky a vtipně říká "nech toho, tvoje řeči jsou k ničemu". Zkratky slov psm nebo pls běžně lidé užívají a znají jako "prosím".
2015-10-01 23:46 Zuzzana @Pavča, admin nejspíš procházel jen ty diskuze, ve kterých byly obsaženy nahlášené závadné příspěvky.moje "Kecy v kleci" také zmizely, pokud dobře vidím a byl to jediný příspěvek, který mi byl smazán, přestože nahlášení od lidí bylo nespočet.
2015-10-01 23:45 Liška76 Nedostala, jen info, že mám blokovaný účet a není možné označit někoho,koho neznám, slovem blázen. Většiny těch diskuzí jsem se neúčastnila, padaly tam drsné výměny názorů, ale asi je zablokovaný jen můj účet.Jano, omlouvám se, že tady píšu pod tvojí akcí. Netuším co se děje,jsem na SA přes 3 roky naprosto bezproblémově a bez varování mi byl zrušen účet a tento taky nemohu používat na vzkazy atd.
2015-10-01 23:33 Pavča Pochybuji, ze admin prochazel veskere diskuze a mazal nevhodne prispevky (to by totiz zmizely predevsim prispevky Zuzzany, ktera neustale napada a urazi uzivatele SA a jejiz slovnik je doslova nechutny). Zmizeni prispevku Lisky je jednoznacne dano zablokovanim jejiho uctu. Lisko76, dostalas nejake oduvodneni?
2015-10-01 22:53 Liška76 V čem je rozdíl ve slovu "blázen" (můj výrok) a říct někomu "nech si kecy v kleci"? :-) Je to někde v pravidlech, zablokovat účet jen kvůli slovu blázen?
2015-10-01 19:41 Zuzzana Pokud dá někdo nahlásit příspěvek jako nevhodný, dojde informace k adminovi, který si diskuzi celou přečte a smaže to, co jemu připadá nevhodné, nikoliv to, co připadá nevhodné nahlašujícímu. Já tady nikoho nenahlašovala.
2015-10-01 19:12 Donna Pakliže některé příspěvky smazal administrátor, je to nová situace, která tu není běžná, na kterou nejsme zvyklí a nepředpokládala jsem ji.
2015-10-01 18:53 Zuzzana @Donna, a kdo je pod adresou administrator@spolecneaktivity.cz ? A kdo smazal některé útočné příspěvky Mony a jiných na moji adresu ? Kam se poděly, když dotyčný sám je nesmazal - pak by tam zůstala informace o tom že byl smazán a kterým uživatelem ? Když dáš nahlásit příspěvek a napíšeš důvod proč je nevhodný, maže to nějaký automat ? To by tu ale ty moje příspěvky už nebyly a bylo by dost jednoduché někoho umlčet a smazat jeho názory jen kliknutím na "nahlásit". Tak nevím, kdo tady šíří dezinformaci.
2015-10-01 16:53 Donna Zuzzano, nedezinformuj uživatele tohoto webu, kteří ještě nevědí, že jsi tu něco jako virus, který nezván přišel a rozvířil klidné a přátelské vody Společných aktivit. Neexistuje žádný admin, který by tu třídil a neviditelně mazal příspěvky.
2015-10-01 16:24 Zuzzana @Pavčo, až zase budeš dávat upozornění adminovi na můj nějaký nevhodný příspěvek jako jsi udělala tady, rozvažuj víc, protože moje příspěvky zůstaly a zmizely úplně jiné od jiných autorů, a to jak v této diskuzi, tak v jiných. On zdejší administrátor nebude hloupý člověk. Vždy prošel celou diskuzi a vyřadil nevhodné příspěvky ale nebyly to ty moje.
2015-09-30 22:26 Zuzzana @Liška: psm = prosím + kecY jsou vždy s tvrdým. Ano všichni jsou blázni a já jsem letadlo, že :) Tak si pohlad´houbičku a nesnaž se počítat, nemá to cenu..
2015-09-30 22:19 Liška Zuzano, nechci narušovat Janě diskuzi (Jani promiň, nenapadlo mě, že Zuzana vypustí své sáhodlouhé litanie i sem), tak jen stručně: za prvý nevím co je psm, za druhé ti vyhovím - "keci v kleci" si už nechám, jsi blázen :-D Na nic co napíšeš, již nebudu reagovat.
2015-09-29 20:13 Zuzzana Pak je ještě možné, že máte nějaký zvýhodněný balíček (6 jízd za 1000,-), ale pak nechápu, proč si každý nemůže odejít, kdy chce nebo potřebuje.
2015-09-29 19:38 Zuzzana Já se ještě jednou omlouvám za nevyžádaný vstup. Byla jsem v možná - ale pochopila jsem, že je vlastně povinnost setrvat na akci 2 hodiny, tak jsem se odhlásila. Jak jsem už napsala - je možné, že věc špatně chápu. Ale jestli si někdo myslí, že bude 2 hodiny jezdit na motokárách za 170,- (nebo 200,- to je uplně fuk), tak to je úplný nesmysl. Jedna jízda trvá 10 minut, za hodinu vyjede 6 motokár. Jsou dvě možnosti využití areny. Bud chcete uspořádat závody a máte arenu zamluvenou na 2 hodiny jen pro svoji skupinu (s minimem 6 lidí), což by bylo super, pak ale výsledná cena pro 1 člověka bude po 2 hodinách vysoko převyšovat uvedenou "cenu akce 170,-" Za dvě hodiny každý udělá těch jízd 10 až 12. Takže počet jízd za dvě hodky x 170,- a to je suma kolem 2000,- pro jedu osobu.Pokud arenu zamluvenou pro uzavřenou skupinu nemáte,závody dělat nechcete, pak se za 2 hodiny dostane ze 6 lidí na jízdu každý 2x. Tzn. že bude 120 minut někde - z toho času bude na motokáře 20 minut, zbylých 100 minut bude dělat bud´ kšeft v přilehlé reatauraci nebo mrznout v areně a koukat. To může chvíli bavit, ale 1 hodinu 40 minut ? Akce je uvedena jako jízda na motokárách, ne postávání, posedávání a dívání se. A avizovaných 170,- zaplatí každý jen v případě, že na akci přijde 12 lidí, tedy ze dvou hodin času si každý užije vlastní jízdy jen 10 minut. To by mělo být ze zadání jasný (jestli jde o pronájem a výslednou mnohem vyšší cenu, nebo postávání a mnohem víc koukání než ježdění. Je mi jasný, že spousta zdejších pseudopsychologů mně na dálku označí jako negativistu, pesimistu a nekolektivního jedince, ale ty věci by podle mého názoru měly být předem každému jasné, tedy jasně napsané, aby nebyl pak někdo na akci zklamaný. Nebo by měl organizátor alespoň na otázky které se toho týkají odpovídat a vyjasnovat, nikoliv psát, že to je tak, jak je to napsané. Z toho, co je napsané v popisu " Jedna jízda = cca 10 minut (cca 14 kol) = 170,- Kč (6 osob)" a zároveň informace, že je tam třeba být 2 hodiny, mě vyplývá to, co jsem napsala. Bud je cena akce mnohem vyšší nebo tam je spousta ztrátového času.
2015-09-29 14:04 Zuzzana Jana0,nemohu tam být 2 hodiny v daném rozmezí z pracovních důvodů.
2015-09-29 09:04 Jana* Zuzzana, vidím, že slova ,,společné aktivity" Ti nic neříkají.
2015-09-27 12:49 Zuzzana Jani, v případě 6 osob cena na osobu 170 ? Já bych přišla, ale hned na tu 19 a dala jednu až dvě jízdy, takže za půl hodky jsem v trapu, nebo tam musí být 6 lidí celé 2 hodiny ?
2015-09-26 20:01 Jana* Zuzzana, tak jak píši v popisu akce, pokud nás bude šest, tak je cena za 170,- Kč.
2015-09-26 17:30 Zuzzana .. na Kart centrum Radotín jsem slyšela zase jen dobré ohlasy, tam to je prý super, ale pro mě z ruky. Srovnávat jízdu v motokáře a čtyřkolce..? Čtyřkolky nemají volant :-) a jezdí se na nich obvykle nižší rychlostí, samozřejmě jak píše Jana jsou méně stabilní, motokára zase hodně citlivě reaguje na pohyb volantu. @Jani, cena je nějak domluvena v závislosti na počtu lidí ? V jejich ceníku jsem našla jen 200,- /10 min ..? díky..
2015-09-26 17:15 Zuzzana
2015-09-26 16:53 Zuzzana @Jano, nevím až tak konkretně, já tam kdysi chtěla zajít protože jsem jezdila kolem téměř denně do práce a známí říkali tak obecně, že to má "nízkou úroveň". Třeba kecali a jen se jim nechtělo, kdo ví ? Možná to přijdu okouknout.@Liško, nech si svoje kecy v kleci, psm.
2015-09-19 20:28 Jana* Ahoj Evi,když jsi to zvládla na čtyřkolce v poušti, tak tohle bude pro Tebe hračka. :) Motokára je dle mého názoru stabilnější.Jana
2015-09-19 20:10 Liška Jani, jaké jsou k tomu potřeba zkušenosti? Přežila jsem hodinu v v poušti na čtyřkolce, dá se to nějak porovnat? Díky :)
2015-09-19 20:09 Liška Zuzzano, tak především největší negativní osoba na SA jsi ty, negativnímu vše negativní.
2015-09-16 09:42 Jana* Ahoj Zuzzana,byla jsem tam a náramně jsem si to užila. Na co si stěžovali? Jana
2015-09-15 18:37 Zuzzana A byl tam už někdo ? Slyšela jsem zatím jen negativní ohlasy.
2015-09-15 16:38 Zuzik Mám do 8 trénink v centru, tak bych možná dorazila potom a třeba si ještě s váma jednu jízdu dala :)

Alba

Autor URL Externí galerie
Jana* https://www.spolecneaktivity.cz/akce/fotogalerie/fotografie-akce-super-jizda-na-motokarach

Zápisy

Autor URL

Zpět na seznam akcí